237027

پا به پای اعتراض استقلالی ها به داوری بازی با پیکان

دنیای معدن: هواداران استقلال در جریان بازی با پیکان در واکنش به تصمیمات بحث برانگیز موعود بنیادی فر اعتراض شدیدی به داوری داشتند.

به گزارش دنیای معدن، هواداران استقلال به علت تصمیمات بحث‌برانگیز موعود بنیادی‌فر، علیه او شعار دادند.

در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم استقلال و پیکان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پس از ممانعت از حضور برخی از بانوان استقلالی در نیمه اول بازی، درب شرقی به روی بانوان باز شد تا خانم‌هایی که پشت در ماندند، مجوز حضور در ورزشگاه آزادی را پیدا کنند.

در دقیقه ۴۶ مسابقه، ابوالفضل جلالی به علت آسیب‌دیدگی دقایقی به بیرون زمین رفت تا مصدومیتش برطرف شود. او پس از لحظاتی به زمین مسابقه بازگشت.

استقلالی‌ها در دقیقه ۵۳ بازی، موقعیت خطرناکی را در محوطه جریمه پیکان ایجاد کردند که یکی از صحنه‌های آن موقعیت مشکوک به خطای پنالتی بود. در این زمان هواداران آبی به شدت به داور معترض شدند و علیه تیم داوری شعار دادند.

در دقیقه ۶۳ بازی، پیمان بابایی با حضور در محوطه جریمه پیکان صاحب موقعیت خطرناکی شد و پس از برخورد با دروازه‌بان پیکان توپ را وارد دروازه حریف کرد. داور در ادامه گل را مرود اعلام کرد و به پیمان بابایی به علت برخورد خطرناک با دروازه‌بان حریف کارت زرد داد. تصمیم داور واکنش شدید کادر فنی آبی‌ها و هواداران استقلال را به همراه داشت.

هواداران استقلال به علت تصمیم‌های بحث‌برانگیز موعود بنیادی‌فر در دقایق مختلف بازی علیه تیم داوری شعار دادند و این در حالی بود که استقلالی‌ها نتوانسته بودند به حریف خود گل بزنند.

ساپینتو سرمربی آبی ها در دقایق پایانی بازی با هیجان زیادی بازی را دنبال می‌کرد. او با انتقال نکات مد نظر خود به بازیکنانش، سعی داشت تا استقلالی‌ها به گل برتری دست پیدا کنند.

در دقیقه ۸۴ این دیدار، ‌ ارسلان مطهری بازیکن تیم فوتبال استقلال به میدان آمد. این بازیکن با وجود استقلالی نشدن کاوه رضایی و حضور در لیست خروجی آبی‌ها، در جمع شاگردان ساپینتو ماندنی شد و پس از حضور در زمین مسابقه، توسط هواداران استقلال تشویق شد.

در پایان این مصاف، هواداران استقلال تهران علیه بازیکنان این تیم شعار دادند.

 

دیدگاهتان را بنویسید