235838

گزینه داخلی سرخ ها در خط حمله؛ مهاجم لژیونر در لیست خرید پرسپولیس

دنیای معدن- پس از مصاحبه معاون باشگاه پرسپولیس برای خیلی ها این سئوال پیش آمد که مهاجم ایرانی مد نظر یحیی گل محمدی چه کسی است؟

به گزارش دنیای معدن، اولین بار اسم این مهاجم در استقلال خوزستان شنیده شد. او در این تیم آنقدر خوب کارکرده که مشتری‌های بسیاری از لیگ ایران به دنبال جذب او بودند که با مخالفت اعضای هیئت مدیره حتی انتقال او به یک تیم ایتالیایی هم منتفی شد.  در فصل نخست حضور او در استقلال خوزستان تنها دقایق کمی به او بازی رسید. اما پس از پایان فصل از سپاهان پیشنهاد دریافت می‌کند. باشگاه استقلال خوزستان برای رفتن او به سپاهان 500 میلیون تومان رضایت‌نامه درخواست کرد که سپاهان موفق به پرداخت این مبلغ نشد. در نهایت در سال 2019 به لیگ بلژیک و تیم رویال شارلوا با مدیریت خانواده بیات پیوست و نتوانست در شارلوا بازی‌های خوب خود را تکرار کند تا سرانجام در سال 2020 با قراردادی قرضی به گوریتسا پیوست.به گزارش دنیای معدن،

سال گذشته نیز برخی از رسانه ها خبری مبنی بر توافق پرسپولیس با یونس دلفی منتشر کردند.

این مهاجم جوان که با استقلال خوزستان به فوتبال ایران معرفی شد، در خرداد ماه  و در بازار شایعات به پرسپولیس لینک شد منتهی گفته شد حتی ویدیویی در فضای مجازی از این بازیکن منتشر شده بود که او در جمع نزدیکانش به نوعی پیوستن به پرسپولیس را تایید کرده بود. با این حال یونس دلفی به پرسپولیس نیامد تا همه چیز در حد حرف باقی بماند.

 اما حالا شنیده می شود ماجرا کمی جدی تر از سوی باشگاه پرسپولیس و خود یونس دلفی دنبال می شود. در سال منتهی به جام جهانی این مهاجم جوان بدش نمی آید به ایران بازگشته و در پرسپولیس توپ بزند.

دلفی خوب می داند بازی در لیگ برتر ایران و به ویژه پرسپولیس می تواند به او کمک کند.

پرسپولیس در حال حاضر با مشکل مهاجم روبروست و یونس دلفی در صورت پیوستن به این تیم پرطرفدار حتی می تواند از همان هفته اول فیکس باشد اما باید دید این نقل و انتقال انجام می شود یا همچون سال گذشته در حد حرف باقی خواهد ماند؟!

 

دیدگاهتان را بنویسید