234435

مهاجم ملی پوش تیم اروپایی در یک قدمی پرسپولیس!

دنیای معدن- مسئولان باشگاه پرسپولیس بر اساس لیست یحیی گل محمدی به دنبال جذب بازیکن جدید هستند.

به گزارش دنیای معدن، مسئوان باشگاه پرسپولیس برای رفع نقاط ضعف تیم به دنبال بازیکنان مورد نظر تیم است. یکی از بازیکنانی که این روزها در رسانه های داخلی صحبت از پیوستن او به جمع قرمزهای پایتخت به گوش می رسد؛ کریم انصاری فرد است.

بازیکنی که قبلا هم پیراهن قرمزهای پایتخت به تن کرده و اکنون یحیی گل محمدی به دنبال جذب این بازیکن است. طبق شنیده ها ظاهرا،یحیی گلمحمدی سرمربی قرمزها نام یک مهاجم خارجی را به مدیران باشگاه پرسپولیس داده است تا مذاکرات را با وی آغاز کنند در صورتیکه پیوستن این مهاجم به جمع سرخپوشان منتفی شود، مدیران تیم پرسپولیس مذاکرات خود را با کریم انصاری‌فرد مهاجم فصل گذشته آاک آتن یونان آغاز خواهند کرد تا مهاجم سابق خود را به پرسپولیس بازگردانند.

انصاری فرد، پس از درخشش در سایپا، در 17 ژوئن 2012 کریم انصاری فرد با قراردادی سه ساله رسماً به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست.

او در پرسپولیس شماره 9 را پوشید. همچنین نخستین گل خود را در یک بازی قبل از فصل با آلومینیوم به ثمر رساند. نخستین بازی رسمی او برای پرسپولیس در یک مسابقه برابر صنعت نفت بود و گل اول رسمی اش را نیز در برابر گهر زاگرس به ثمر رساند. او اولین هت تریک خود را به عنوان بازیکن پرسپولیس در برابر پیکان تهران انجام داد.

کریم انصاری فرد در رقابت های جام حذفی فوتبال ایران در برابر ملوان نیز هتریک دیگری کرد. او همچنین گل نخست پرسپولیس را در فینال جام حذفی به ثمر رساند. در ابتدای فصل، انصاری فرد ابتدا تصمیم گرفت تا در پرسپولیس با وجود پیشنهادهایی از سپاهان، تراکتور سازی و دو مشتری لیگ امارات متحده عربی بماند؛ اما در پایان از پرسپولیس به همراه سرمربی این تیم جدا شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید