235194

کی‌روش و برانکو از گزینه‌های جانشینی اسکوچیچ خارج شدند

دنیای معدن- ۲ گزینه احتمالی جانشینی دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران از گردونه خارج شدند.

به گزارش دنیای معدن – در‌ حالی‌که این روزها بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ برای تغییر روی نیمکت تیم ملی داغ است و هر روز گزینه‌های مختلفی برای جانشینی دراگان اسکوچیچ مطرح می‌شود، اما امشب ۲ گزینه اصلی از گردونه رقابت برای نیمکت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر خارج شدند.

ابتدا رحیم زارع، نماینده مجلس شورای اسلامی درباره موضع مجلس نسبت به تغییر سرمربی تیم ملی اظهار داشت: اگر به سمت کارلوس کی‌روش برویم، عقب‌گرد بزرگی داشته‌ایم. او از کلمبیا اخراج شد و با مصر نتیجه نگرفت. اگر از این‌ها بگذریم نیز او صبر نداشت و به خاطر طلبش از ما شکایت کرد‌. البته حقش است شکایت کند و حقش را بگیرد، اما نه از کشوری که ۸ سال همه پای کار او بودند.

وی افزود: به وزیر، مربیان، بازیکنان و رئیس فدراسیون بی‌احترامی کرد‌. دودستگی و اختلاف ایجاد کرد. کی‌روش با هزینه بسیار بالا تیم ما را به جام جهانی برد. اکنون زمان نداریم که بخواهیم فکر مربی جدید باشیم. اگر می‌خواهیم مربی جدید بیاوریم باید یک مربی ایرانی مثل علی دایی را بیاوریم. یا خداداد عزیزی و همکاران‌شان که برای ما عزت آفریدند که در تاریخ فیفا ثبت شد.

نماینده مجلس تصریح کرد: کی‌روش با کلمبیا نتیجه خوبی نگرفت و با مصر که دور قبل به جام جهانی رسید، به جام جهانی نرسید. چه گلی بر سر این دو کشور زد؟ از این دو کشور اخراج شد. او اگر بخواهد مجانی هم بیاید ما نباید قبول کنیم‌. اگر هم مجانی بیاید وسط مسابقات دست ما را در حنا می‌گذارد و به تفکرات قبلی‌اش بازمی‌گردد.

همچنین بهرام رضاییان، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید کرد کارلوس کی‌روش گزینه سرمربیگری تیم ملی در جام جهانی قطر نیست.

از سوی دیگر چلنگر، مترجم برانکو ایوانکوویچ نیز در واکنش به مذاکره با سرمربی سابق تیم ملی فوتبال و پرسپولیس عنوان کرد: هیچ مذاکره‌ای با برانکو برای سرمربیگری تیم ملی نشده است. اگر قرار باشد برانکو به ایران بیاید باید ۱۲ میلیارد تومان بدهی مالیاتی او پرداخت شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید