231410

اسکوچیچ: جای بازیکنان هجومی و مهم مقابل کره خالی بود/ مصدومیت شجاع بدبیاری بزرگی بود

دنیای معدن- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: احترام زیادی برای تیم لبنان قائل هستیم قطعا می‌خواهیم بازی‌ها را با برد تمام کنیم.

به گزارش دنیای معدن- دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از باخت ۲ بر صفر مقابل کره‌جنوبی در چارچوب هفته نهم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*این پیروزی به کره‌جنوبی تبریک می‌گویم زیرا آن‌ها استحقاق برد را داشتند. نیمه اول از عملکرد تیمم راضی نبودم، چون خیلی عقب نشسته بودیم و تلاش می‌کردیم با توپ‌های مستقیم توپ را به آزمون برسانیم.

*از بازیکنان خواستم توپ را از دفاع به خط هافبک بیاورند و در بازی‌سازی هافبک‌ها بیشتر درگیر باشند. مصدومیت شجاع خلیل‌زاده هم بدبیاری بزرگ دیگری بود که در نیمه اول برای‌مان اتفاق افتاد.

*جدا از اینکه جای بازیکنان هجومی و مهمی در این بازی برای ما خالی بود. این مصدومیت هم مزید بر علت شد تا جریان بازی به نفع ما پیش نرود و سعی کردیم در مقاطعی از مسابقه بازی را کنترل کنیم، اما نتیجه دلخواه ما نبود.

*این بازی را واگذار کردیم، اما پرواز طولانی و جای خالی بازیکنان و اختلاف زمانی روی تیم ما فشار مضاعفی وارد کرد. احترام زیادی برای تیم لبنان قائل هستیم قطعا می‌خواهیم بازی‌ها را با برد تمام کنیم.

*سون بازیکنی است که همیشه ارزش خود را نشان داده و بازیکنی در کلاس جهانی است و در هر لحظه از بازی با حرکاتش می‌تواند بازی را به نفع تیمش عوض کند. بازیکنی است که واقعا کلاس جهانی دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید