228996

جهانبخش: خیلی‌ها فکر می‌کردند بی‌انگیزه باشیم/ ۱۰ نفره شدن کارمان را سخت کرد

دنیای معدن- کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: قطعا در ۲ بازی آینده مقابل کره و لبنان هم با همین انگیزه و برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

به گزارش دنیای معدن - علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی مقابل امارات در چارچوب هفته هشتم مرحله نهایی رقات‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صحبت‌هایی انجام داد کهع گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* برای اینکه بتوانیم روند خوبمان را ادامه دهیم، بازی مهمی بود. فکر می‌کنم ۲۰ دقیقه ابتدای بازی خیلی خوب نبودیم و توپ‌های زیادی لو دادیم و از فضایی که داشتیم خوب استفاده نکردیم.

* نیمه دوم هیچ موقعیتی به غیر از چند سانتر از جناحین به حریف ندادیم، اما ۱۰ نفره شدن کارمان را سخت کرد، ولی باز هم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

* برایمان خیلی مهم بود که این روند پیروزی‌ها را ادامه دهیم. بازی خوبی ارائه کردیم. در بازی قبل صعودمان به جام جهانی را قطعی کرده بودیم.

* شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند چون صعود کردیم بی‌انگیزه باشیم، اما نشان دادیم برای پیروزی به زمین آمده‌ایم. قطعا در ۲ بازی آینده مقابل کره و لبنان هم با همین انگیزه و برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید