235054

بلاتکلیفی دفاع چپ استقلال و پیشنهاد وسوسه‌انگیز پرسپولیس

دنیای معدن- مدافع چپ ملی‌پوش آبی‌پوشان استقلال در صورت عدم توافق با مدیران باشگاه، احتمالا وارد مذاکره با مدیران پرسپولیس خواهد شد.

به گزارش دنیای معدن – ابوالفضل جلالی بعد از پیگیری‌های فرهاد مجیدی سرانجام فصل گذشته به استقلال پیوست هرچند هفته‌های ابتدایی فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد، اما در نیم‌فصل دوم در مسابقاتی که به میدان رفت کیفیت قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت و حتی در هفته‌های پایانی که در پست دفاع میانی به کار گرفته شد، نمایش خوبی در پست غیرتخصصی خود داشت.

در حالی‌که این بازیکن برای فصل پیش رو نیز با آبی‌پوشان قرارداد دارد حواشی زیادی پیرامون ادامه همکاری‌اش با استقلال بوجود آمده است. گفته می‌شود به دلیل عدم پرداخت مبلغ رضایت‌نامه جلالی به حساب باشگاه سایپا که قرار بوده هزینه رضایت‌نامه او در ۲ قسط پرداخت شود و موعد قسط دوم که ۲۸ خردادماه سال جاری بوده و واریز نشده، احتمال بازگشت مدافع چپ فصل گذشته استقلال به سایپا وجود دارد.

البته مدیران باشگاه استقلال مدعی هستند که ۲۸ و ۳۰ خردادماه برای پرداخت هزینه رضایت‌نامه جلالی اقدام کرده‌اند که مسدود بودن حساب باشگاه سایپا باعث شده تا مبلغ واریزی برگشت بخورد. به همین دلیل سایپایی‌ها معتقدند به دلیل عدم پرداخت هزینه رضایت‌نامه جلالی، این بازیکن باید در اختیار باشگاه سایپا قرار گیرد.

طی روزهای گذسته جلساتی بین مدیران استقلال و سایپا برگزار شد و این جلسات قرار است طی امروز و فردا به نتیجه نهایی برسد، هرچند مدیران استقلال معتقدند که اسناد و ادله کافی برای ارائه به کمیته تعیین‌وضعیت و صدور رأی به نفع خود را در اختیار دارند.

در این میان پرسپولیسی‌ها که دو دفاع چپ خود را در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه از دست داده‌اند به دنبال یک مدافع چپ مطمئن و تخصصی می‌گردند و شرایط جلالی را زیر نظر دارند. همین اتفاق باعث شده شایعاتی پیرامون مذاکره احتمالی جلالی با مدیران باشگاه پرسپولیس منتظر شود که البته واکنشی از سوی طرفین نداشته است، هر چند نمی‌توان هیچ احتمالی را رد کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید