234224

مذاکرات درویش بی نتیجه ماند/ امیری و ترابی را بدهید تا بازیکن ملی پوش پرسپولیسی شود!

دنیای معدن- پس از واکنش منفی هواداران پرسپولیس خرید میلاد زکی پور مدافع چپ سابق استقلال، حالا رضا درویش و دوستان به فکر یک گزینه ملی پوش و آشنا افتاده اند.

به گزارش دنیای معدن، درهمین ارتباط شنیدیم مدیران باشگاه سپاهان که رقیب پرسپولیس محسوب می شوند در جواب درخواست خرید امید نورافکن، جواب جالبی به همتای تهرانی داده اند: ” امید نورافکن فروشی نیست. اگر خیلی اصرار دارید مهدی ترابی و وحید امیری را به سپاهان بدهید تا رضایتنامه امید نورافکن صادر شود!”

البته به نظر می رسد مدیرعامل سرد و گرم چشیده سپاهان محمدرضا ساکت با این پاسخ قاطعانه خواسته است پرسپولیسی ها را از ادامه مذاکرات بی حاصل منصرف کند.

به عبارت بهتر نه سپاهانی ها حاضرند در سال منتهی به جام جهانی مدافع ملی پوش خود را واگذار کنند و نه پرسپولیس مهدی ترابی و وحید امیری را به تیمی خواهد فروخت. بنابراین مذاکرات طرفین بی فایده بوده و به نتیجه ای منجر نخواهد شد.

لازم به یادآوری است یحیی گل محمدی در نقل و انتقالات زمستانی خواستار جذب ۳ بازیکن سپاهان اصفهان شده بود.

شهریار مغانلو اولین گزینه مورد نظر یحیی گل محمدی بود. شاگرد سرمربی پرسپولیس در لیگ بیستم که یکی از نفرات مؤثر این تیم در فصل گذشته لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بود اما در نقل و انتقالات تابستانی به سپاهان اصفهان کوچ کرد.

با این وجود شهریار مغانلو سرلیست یحیی گل محمدی در خط حمله بود. دومین سپاهانی مورد نظر سرمربی پرسپولیس سجاد شهباززاده بوده که در تابستان گذشته نیز مذاکراتی با او داشت. مهاجم با تجربه سپاهان بار دیگر مورد توجه یحیی گل محمدی قرار گرفت. سومین گزینه سپاهانی سرمربی پرسپولیس یک شاگرد قدیمی بود. دانیال اسماعیلی فر شاگرد سابق سرمربی پرسپولیس در تیم ذوب آهن اصفهان که از نظر یحیی گل محمدی بهترین مدافع راست ایران است. چشم سرمربی پرسپولیس دو سال و نیم می‌شد که دنبال دانیال اسماعیلی فربود و درنهایت هم توانست چند روز پیش او را به تهران بیاورد.

سپاهانی ها اما زمستان گذشته به درخواست رسمی باشگاه پرسپولیس برای خرید ۳ بازیکن مورد اشاره جواب منفی دادند.

سپاهانی‌ها علاوه بر اینکه دست رد به درخواست پرسپولیس برای جذب بازیکن از تیم اصفهانی زدند، در یک نامه جداگانه یک درخواست غیرمنتظره کردند. باشگاه سپاهان با ارسال نامه‌ای به پرسپولیس عنوان کرد شرایط فروش سه ستاره مهم تیم ‌مهدی ترابی، وحید امیری و مهدی عبدی را در نقل و انتقالات زمستانی را بگوید تا به‌نوعی با این درخواست، اقدامی تلافی جویانه از سرخ‌پوشان انجام داده باشد!

معلوم هم بود پرسپولیس با این درخواست موافقت نمی کند کما اینکه الان هم حاضر نیست ترابی و امیری یا حتی مهدی عبدی را به سپاهان اصفهان واگذار کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید