234048

هنوز حضورم در استقلال هنوز قطعی نشده است/ می خواهم در جام جهانی بازی کنم

دنیای معدن- آرش رضاوند بعد از جدایی قرضی از استقلال و حضور در فولاد خوزستان، روزهای خوبی را در تیم جدیدش تجربه کرد. او با اینکه در یک فضای جدید قرار گرفت اما خیلی زود در ترکیب فولاد جا افتاد و در لیگ قهرمانان آسیا هم یکی از بازیکنان تأثیرگذار تیمش بود.

 به گزارش دنیای معدن، رضاوند در بازی با سپاهان هم نمایش خوبی از خودش نشان داد و یکی از گل‌های فولاد را در این بازی به ثمر رساند. پیروزی شاگردان جواد نکونام در این بازی بهانه‌ای شد تا دقایقی با رضاوند صحبت کنیم و او به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ داد.

فکر می‌کردید سپاهان را با ۳گل شکست بدهید؟

فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم و آنهایی که این مسابقه را دیدند، لذت بردند. سپاهان واقعا تیمی باکیفیت و پرمهره است و می‌دانستیم بازی سختی داریم. به هر حال فوتبال همین است و وقتی شما تمرکز نداشته باشید، در نهایت اشتباه می‌کنید و شکست می‌خورید. البته عکس این قضیه هم وجود دارد.

این یکی از بهترین بازی‌های فولاد در این فصل بود، درست است؟

بله، ما با تمرکز بالا بازی کردیم و انرژی و انگیزه خوبی برای این بازی داشتیم. وقتی از جام باشگاه‌ها برگشتیم، خستگی حاصل از حضور در این مسابقات و همچنین فشردگی بازی‌های لیگ برتر تیم ما را خسته کرد ولی برای بازی با سپاهان بیشتر استراحت کردیم و زمان خوبی در اختیار داشتیم تا آماده این بازی شویم، خدا را شکر که بازی خوبی هم انجام دادیم و هواداران فولاد را با این برد خوشحال

کردیم.

برای کسب عنوان چهارمی رقابت نزدیکی با گل‌گهر دارید. فکر می‌کنی این عنوان را به‌دست بیاورید؟

ما دوست داریم بهترین رتبه ممکن را به‌دست بیاوریم که همین رتبه است. امیدوارم در بازی آخر هم نتیجه خوبی بگیریم.

بعد از جدایی از استقلال و پیوستن به فولاد، درخشش خوبی در این تیم داشتی. به‌نظر می‌رسد از این انتخاب کاملا راضی هستی.

خدا را شکر که در نیم‌فصل دوم شرایط خوبی را تجربه کردم و البته موفقیت تیم از هر چیزی مهم‌تر است. فولاد هم نسبت به نیم‌فصل اول جایگاه بهتری پیدا کرد و این نتیجه تلاش تمامی مجموعه فولاد است. وقتی تیم خوب باشد، عملکرد بازیکن هم به چشم می‌آید.

مثل اینکه بعد از حضور در فولاد در چندپست بازی کردی، درست است؟

بله، من ابتدا به‌عنوان هافبک پشت مهاجم بازی می‌کردم ولی بعد از چند بازی در پست هافبک دفاعی بازی کردم. البته در چند بازی هم هافبک راست و چپ بودم، در همین بازی با سپاهان هافبک چپ بازی کردم.

برای فصل بعد چه برنامه‌ای داری؟

با انجام یک بازی دیگر قرارداد من با فولاد تمام می‌شود و بازیکنی هستم که تحت قرارداد باشگاه استقلال قرار دارم. حالا باید ببینیم چه می‌شود.

آیا قرار است به استقلال برگردی؟

فعلا چیزی در مورد فصل بعد مشخص نیست. وقتی وضعیتم مشخص نیست نمی‌توانم صحبتی کنم. من با استقلال قرارداد دارم و باید ببینم شرایط چگونه پیش خواهد رفت. امیدوارم در سال جام جهانی بهترین شرایط برای من رقم بخورد.

یعنی امیدواری که به تیم ملی دعوت شوی؟

من هرگز برای رسیدن به تیم ملی ناامید نمی‌شوم. اگر عملکردم خوب باشد، دعوت می‌شوم.

به‌نظر می‌رسد کار کردن با جواد نکونام هم اتفاقات خوبی را برایت رقم زد.

آقاجواد یکی از مربیان خوب و بادانش فوتبال ایران است. او برای موفقیت تیم و بازیکنان وقت می‌گذارد و صبح تا شب درگیر تیم است تا فولاد بهترین شرایط ممکن را داشته باشد. خوشحالم که فرصت کار کردن با این مربی را به‌دست آوردم.

در مورد قهرمانی استقلال چه صحبتی داری؟

بابت این اتفاق خوشحال شدم و مهم‌تر از همه خوشحالی هواداران استقلال بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید