233713

توافق پرسپولیس با دو ملی پوش محبوب ؛ سه ستاره دیگر در لیست انتظار

دنیای معدن- مهدی ترابی و میلاد سرلک در آستانه تمدید قرارداد ؛ سرنوشت نامعلوم سید جلال حسینی ، سعید آقایی و حامد لک

به گزارش دنیای معدن، مهدی ترابی و میلاد سرلک که در پایان فصل قراردادشان با تیم سرخ‌پوش پایتخت به پایان می‌رسد با باشگاه به توافق کامل دست یافته‌اند و احتمالا قرارداد آنها به مدت دو فصل دیگر تمدید خواهد شد.

سیدجلال حسینی و سعید آقایی دو بازیکنی هستند که قراردادشان در پایان فصل تمام می‌شود و البته هنوز مشخص نیست همکاری آنها با باشگاه پرسپولیس ادامه پیدا خواهد کرد یا نه. سیدجلال که در رده سنی ۴۰ سال قرار گرفته هنوز تصمیم نگرفته به فوتبالش ادامه دهد یا نه. سعید آقایی هم هنوز مذاکره‌ای با باشگاه نداشته و مشخص نیست پرسپولیس با او می‌خواهد ادامه همکاری بدهد یا نه، اما سرنوشت حامد لک، دروازه‌بان سرخ‌ها هم معلوم نیست. مشخص نیست با آمدن بیرانوند به پرسپولیس این بازیکن با سرخ‌ها ادامه همکاری می‌دهد یا نه. فعلا تکلیف این ۳ بازیکن مشخص نیست.

از سوی دیگر مهدی ترابی و میلاد سرلک که در پایان فصل قراردادشان با تیم سرخ‌پوش پایتخت به پایان می‌رسد با باشگاه به توافق کامل دست یافته‌اند و احتمالا قرارداد آنها به مدت دو فصل دیگر تمدید خواهد شد. البته قرار است بعد از پایان ۲ بازی آینده لیگ برتر هر دو بازیکن برای امضای قرارداد راهی باشگاه پرسپولیس شوند. باید دید دقیقا چه روزی این اتفاق رخ می‌دهد و اولین تمدید قرارداد بازیکنان آزاد پرسپولیس برای فصل بعد امضا می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید