232933

توضیح هافبک پرسپولیس درباره یک استوری جنجالی!

دنیای معدن- در بازی برگشت پرسپولیس و فولاد در ورزشگاه آزادی اتفاق عجیبی رخ داد. رضا اسدی بعد از تنها چند دقیقه ورود به زمین از شدت خستگی روی زمین افتاد و همین موضوع باعث شد خیلی از هواداران پرسپولیس از او انتقاد کنند.

به گزارش دنیای معدن، اسدی بلافاصله با انتشار یک استوری به این موضوع واکنش نشان داد. استوری جنجالی که در همان زمان حسابی سر و صدا کرد. حالا بعد از گذشت چند ماه از آن قضیه ، اسدی در گفت و گو با خبرورزشی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و در خصوص استوری جنجالی اش هم توضیح داد. 

اسدی در این خصوص گفت: من قبل از بازی با فولاد به دلیل سرماخوردگی چند روز نتوانستم خوب تمرین کنم. وقتی در آن دیدار به زمین رفتم چند دقیقه به پایان بازی مانده بود. من هم یک استارت بلند و طولانی در آن صحنه زدم و بعد از سوت پایان هم روی زمین دراز کشیدم و بعد از چند لحظه بلند شدم و به رختکن رفتم. نمی‌دانم چرا عده ای ناراحت شدند و یا به من توهین کردند. کار غیرعادی نکردم که عده ای به من فحاشی کردند. نمی‌دانم آن‌هایی که من فحش دادند اصلا طرفدار پرسپولیس بودند یا خیر. در مورد آن استوری هم باید بگویم که بعد از آن فحاشی‌هایی که به من شد خب حق بدهید که ناراحت شده باشم. تیم برده و به جای اینکه همه خوشحال باشند، عده ای با فحاشی شیرینی پیروزی تلخ کردند. باز هم می‌گویم اصلا فکر می‌کنم خیلی از آن‌هایی که فحاشی کردند، پرسپولیسی نبودند و شاید هدفشان ایجاد حاشیه برای من و پرسپولیس بود. هرچه که بود آن قضیه تمام شد و الان هم مشکلی نیست. ببینید، من اگر در یک بازی بد باشم و یا حتی پاس اشتباه بدهم، اولین کسانی  که من را بازخواست می‌کنند، پدرم، برادرم و کلا خانواده ام هستند. می‌خواهم بگویم که حتی کوچکترین کاری که من انجام می‌دهم، زیر ذره بین است و واقعا باید به خانواده ام توضیح بدهم.

 

دیدگاهتان را بنویسید