232035

این ستاره پرسپولیس صدای هواداران را درآورد

دنیای معدن- در شرایطی که هواداران پرسپولیس انتظار داشتند سیدجلال حسینی دفاع به هم ریخته تیم‌شان را سامان دهد، او تا لحظه آخر بیرون از زمین ماند.

به گزارش دنیای معدن، کادرفنی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی باز هم زوج دفاعی جدیدی را به میدان فرستاد. اتفاقی که این بار تاوان سنگینی برای سرخپوشان داشت و خط دفاعی آشفته پرسپولیس کاملا شکننده نشان داد و انواع گل‌ها وارد دروازه شاگردان گل‌محمدی شد.

در این بین شاید انتظار می‌رفت سیدجلال حسینی با تجربه پس از گل اول آلومینیوم که با اشتباه مسلم خط دفاعی و شخص حنانوف رخ داد به بازی بیاید اما مصدومیت فرشاد فرجی در صحنه گل نیز باعث نشد کاپیتان پرسپولیس مهیای حضور در زمین شود و یحیی با استفاده از سعید آقایی نحوه چینش اولیه ترکیب را تغییر داد.

سیدجلال در نیمه دوم نیز خود را گرم می‌کرد اما انتظار او و هواداران پرسپولیس هیچ‌گاه به سر نیامد تا اراکی‌ها دو گل بزنند و حتی تا آستانه زدن گل چهارم با ساختار دفاعی آشفته و پریشان پرسپولیس پیش بروند.

شاید این سوال مهمی برای هواداران پرسپولیس باشد که دلیل به بازی نرفتن سیدجلال که حتی می‌توانست در دقایق آخر روی توپ‌های بلند تاثیرگذار باشد و تیمش را رهبری کند چه بوده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید