232894

محمدی: فعالیتم در تیم امید و پرسپولیس منافاتی با هم نداشت

دنیای معدن – مدیر مستعفی تیم ملی فوتبال امید گفت: مشکلات موجود در تیم امید که واقعا مرا اذیت می‌کرد عامل جدایی‌ام از این تیم بود.

به گزارش دنیای معدن محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در مورد دلیل استعفایش از سرپرستی تیم ملی امید اظهار داشت: به دلیل برخی مشکلات موجود به این نتیجه رسیدم امکان ادامه همکاری میسر نیست. فوتبال ما در ماه‌های اخیر دچار مشکلات زیادی شده و این موضوع فقط مربوط به تیم امید نیست، اما برای من ادامه همکاری با برخی اتفاقات امکان‌پذیر نبود.

وی افزود: با وجود این مشکلات به این نتیجه رسیدم در شرایطی که تیم ملی با حضور مهدوی مهدوی‌کیا آرامش دارد، طبق هماهنگی با وی استعفای خودم را تقدیم میرشاد ماجدی کنم. سرپرست فدراسیون هم با این موضوع موافقت کرد.

محمدی در مورد اینکه با وجود ادعایش مبنی بر آرامش تیم امید چگونه مشکلات این تیم را مطرح می‌کند، پاسخ داد: قبل از قطعی شدن حضور مهدی مهدوی‌کیا در تیم امید آرامشی نداشتیم، اما با بازگشت او این آرامش ایجاد شد. من هم سه ماه در ایران ماندم تا بتوانم این آرامش را برای تیم امید ایجاد کنم، اما اکنون حل کردن برخی مشکلات از حیطه وظایف من خارج است.

وی در مورد اینکه به صورت دقیق چه مشکلاتی در تیم امید وجود داشت گفت: نمی‌توانم این موضوع را بگویم. من مدیر تیم امید بودم و باید مَحرم اسرار این تیم و فدراسیون فوتبال باشم، اما من باشم یا نباشم در صورت رفع این  مشکلات تیم امید با دانش مهدوی‌کیا و پتانسیلش نتیجه خواهد گرفت.

محمدی در مورد اینکه چگونه تصمیم گرفت یک‌ماه قبل از شروع مسابقات زیر بیست و سه سال قهرمانی آسیا از تیم امید جدا شود توضیح داد: یک‌ماه مانده به شروع مسابقات استعفای خودم را اعلام کردم تا جایگزینم بتواند بر کار مسلط شود، ضمن اینکه خودم دو روز قبل از مسابقات قهرمانی آسیا در تاجیکستان به تیم امید اضافه شدم. در این مدت هم تمام سعی خود را برای کمک به تیم امید به کار گرفتم اما در شرایط فعلی اذیت می‌شوم، به همین دلیل از سمت  خودم استعفا دادم.

مدیر مستعفی تیم ملی فوتبال امید در خصوص اینکه آیا راحت‌تر پیگیری کردن فعالیت‌شان در باشگاه پرسپولیس هم عاملی برای استعفا از تیم امید بوده است گفت: این دو موضوع منافاتی با همدیگر ندارد. حدو یک ماه و نیم است در باشگاه پرسپولیس مشغول فعالیت هستم. از روز اول هم قرار بود با حفظ سمت در تیم امید در باشگاه پرسپولیس کار کنم، اما باور کنید به حدی کارها و مشکلات زیاد است که دیگر نمی‌توانم هر دو سمت خودم را هماهنگ کنم، به همین دلیل با خودم گفتم اگر در شرایط فعلی کنار تیم ا مید نباشم بهتر است.

محمدی درباره اینکه آیا میرشاد ماجدی هم با استعفایش موافقت کرده است، توضیح داد: او با استعفای من موافقت کرده و زیر نامه‌ام را امضا زده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید