232480

پشت پرده اختلاف شدید ستاره تیم ملی عربستان و سرمربی پیشین پرسپولیس

دنیای معدن- محمد نور اسطوره باشگاه الاتحاد درباره محرومیتش از حضور در تیم ملی فوتبال عربستان که در چند مرحله از در دوران فوتبالش رخ داد، صحبت کرد.

محمد نور بازیکن سابق تیم الاتحاد عربستان و باشگاه الاتحاد راز اختلاف خود و گابریل کالدرون را فاش کرد.

به گزارش دنیای معدن، محمد نور اسطوره باشگاه الاتحاد درباره محرومیتش از حضور در تیم ملی عربستان که در چند مرحله از در دوران فوتبالش رخ داد، صحبت کرد. اسطوره فوتبال عربستان در تابستان 2013 به النصر نقل مکان کرد و تنها یک فصل ورزشی پیراهن این تیم را بر تن کرد و سپس در سال 2014 به الاتحاد بازگشت و تا زمان بازنشستگی در سال 2016 برای این تیم به میدان رفت.

محمد نور شب گذشته در اظهارات خود در برنامه تلویزیونی تحت عنوان “با سامی الجابر” به این موضوع اشاره کرد که افرادی وجود داشتند که نمی خواستند او در تیم ملی عربستان حضور داشته باشد و انگشت اتهامات این اسطوره الاتحاد به سمت سرمربی سابق پرسپولیس نشانه رفته است.

او گفت:

نمی‌خواهم وارد حواشی شوم، اما محمد نور هر فصل به مقام قهرمانی می رسید و هر فصل عنوان بهترین بازیکن و بهترین هافبک لیگ را به دست می‌آورد اما به تیم ملی دعوت نمی‌شد.

وی در خصوص اختلافش با گابریل کالدرون سرمربی سابق تیم ملی عربستان، به این موضوع اشاره کرد که در اولین بازی خود با پیراهن سعودی ها و در دوران تصدی این مربی آرژانتینی، با دریافت کارت قرمز در دیدار برابر کویت و در جام خلیج فارس از زمین مسابقه اخراج شده است. دیداری که با برتری دو بر یک کویتی ها به پایان رسید.

نور توضیح داد که بازی دوم تیم ملی کشورش را در دوران کالدرون، به دلیل محرومیت از دست داده و در بازگشت دوباره به ترکیب عربستان و در دیدار سوم مقابل بحرین کارت قرمز جدیدی دریافت کرد که این اتفاق عصبانیت شدید سرمربی وقت سعودی ها را علیه او برانگیخته است. دیداری که با شکست سنگین 3 بر صفر عربستان به پایان رسید.

پس از آن اتفاق، گابریل کالدرون روی نام محمد نور قلم قرمز کشید و این بازیکن تا مدت زیادی از حضور در تیم ملی عربستان محروم بود. گابریل کالدرون سرمربی سابق پرسپولیس طی سالهای 2004 تا 2005 و طی 19 دیدار هدایت تیم ملی عربستان را برعهده داشت که حاصل آن 8 برد، 4 تساوی و 7 شکست بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید