232346

ردپای یک کارمند پرسپولیس در جعل امضا؟

دنیای معدن- ظاهرا برای جلوگیری از حضور یک فرد شاغل در باشگاه نیاز به امضای رسول‌پناه بوده که او این کار را انجام نداده و درنهایت با جعل امضای این مقام مسئول جلوی بازگشت به کار آن فرد گرفته شده است.

به گزارش دنیای معدن، ماجرا امضای جعلی مهدی رسول‌پناه، رئیس اسبق هیات‌مدیره در دوران مدیریت جعفر سمیعی موضوعی است که این روزها پای قوه قضائیه را به باشگاه پرسپولیس باز کرده است. با وجود تصویب رسیدگی سریع به مشکلات موجود در باشگاه در مجمع اخیر اخباری منتشر می‌شود که جای تعجب دارد. ظاهرا برای جلوگیری از حضور یک فرد شاغل در باشگاه نیاز به امضای رسول‌پناه بوده که او این کار را انجام نداده و درنهایت با جعل امضای این مقام مسئول جلوی بازگشت به کار آن فرد گرفته شده است.

بعد با حضور کارشناس قوه قضائیه مشخص شده امضای صورت‌گرفته زیر نام رسول‌پناه برای این فرد نبوده است! ظاهرا یکی از دلایل حضور اخیر جعفر سمیعی در باشگاه همین موضوع بوده است. حال گفته می‌شود یک کارمند باشگاه دست به چنین کاری زده و برخی می‌گویند این فرد در دانشگاه پرسپولیس هم حضور داشته است. هنوز اطلاعات دقیق و رسمی در این مورد منتشر نشده و باید صبر کنیم و ببینیم آیا این موضوع صحت دارد یا پای افراد دیگری به موضوع باز خواهد شد! باشگاه درحال حاضر منتظر صدور حکم دادگاه درمورد این شکایت مطرح شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید