232870

جمله عجیب فرهاد مجیدی خطاب به داور: هرچه آقا رضا بگوید!

دنیای معدن- استقلال در دیداری دوستانه به مصاف هوادار رفت و این بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

به گزارش دنیای معدن، تیم فوتبال استقلال جمعه گذشته در دیداری تدارکاتی به مصاف هوادار رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. پیش از این نیز آبی‌های پایتخت در دو مصاف تدارکاتی دیگر ابتدا امیدهای خود را ۶ تایی کرده بودند و سپس فجرسپاسی را با ۴ گل شکست داده بودند تا به این ترتیب شاگردان مجیدی با برگزاری ۳ دیدار خود را مهیای بازی حساس با سپاهان کنند.

در این دیدار آبی‌پوشان فعلی و سابق به‌نوعی رودرروی هم قرار گرفتند؛ از اعضای کادرفنی تا بازیکنان در درون زمین از تیم رقیب، بسیاری سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را در کارنامه داشتند تا جایی‌که این موضوع باعث شد تا پیش، حین و بعد از بازی در برخورد استقلالی‌های سابق و فعلی اتفاقات جالب و قشنگی رخ بدهد تا این حس دست بدهد که دو تیم یک بازی درون‌خانوادگی را به نمایش گذاشته‌اند.

داریوش شجاعیان، روح‌الله باقری و رضا مغانلو (بازیکن سابق تیم امیدهای استقلال) که سابقه پوشیدن پیراهن آبی استقلال را در کارنامه دارند در این دیدار شاگردان رضا عنایتی را همراهی کردند و اتفاقا باقری نیز گل تساوی هوادار را به ثمر رساند. با این حال برخورد گرم و صمیمانه این نفرات با بازیکنان استقلال و کادرفنی این تیم حین مسابقه از نکات قابل‌توجه این دیدار بود.

این دیدار درحالی برگزار شد که مجیدی و عنایتی سرمربیان دو تیم به‌صورت شخصی برای برگزاری این دیدار به توافق رسیده و زمان آن را مشخص کرده بودند. برخورد دوستانه این دو مربی در جریان این بازی نیز از نکات قابل‌توجه مسابقه بود و در یک صحنه که عنایتی به داور بازی اعتراض کرد، فرهاد مجیدی در برخورد دوستانه‌ای اعلام کرد: «هرچه که آقا رضا بگوید» تا به‌نوعی غائله پیش‌آمده ختم به خیر شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید