232822

ماجدی: مسئولیت سختی در جام جهانی خواهیم داشت

دنیای معدن- سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: مباحث مالی به نوعی یکی از مشکلات همه فدراسیون‌ها، ورزشکاران و قهرمانان است، اما با حمایت دولت محترم امیدوار به حل این مشکل برای ورزش کشور هستیم.

 به گزارش دنیای معدن و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سید میرشاد ماجدی در بخشی از نشست با حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، ضمن اظهار خرسندی از حضور مدیران، قهرمانان و ورزشکاران در مراسم دیدار با رئیس جمهور اظهار داشت: تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران برای همه مردم ایران اهمیت خاصی دارد و خصوصاً در جام جهانی همه ما مسئولیت سختی در پیش خواهیم داشت. من و همه همکارانم خدمتگذاران مردم عزیز شریف ایران خصوصا خانواده معظم شهدا هستیم و امیدواریم در مسابقات پیش روی شرمنده این عزیزان نشویم. به هر حال علاوه بر بعد ورزشی مسابقات پیش روی ما از ابعاد دیگری هم حائز اهمیت است و قرعه کشی شرایط خاصی را در این گروه ایجاد کرده که کار ما را در بعد فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی هم بیشتر می‌کند.

سرپرست فدراسیون فوتبال اضافه کرد: نگاه ویژه، تیزبین و مدبرانه رئیس جمهور محترم می‌تواند در روند آماده‌سازی تیم ملی در سال جام جهانی تاثیرگذار باشد و به فدراسیون فوتبال کمک کند. بالا رفتن هزینه سفر‌های بین‌المللی مشکل همه فدراسیون‌های ورزشی است. امیدواریم در این خصوص تدبیری اندیشیده شود تا امکان اعزام تیم‌ها و کاهش هزینه‌ها فراهم گردد. مباحث مالی به نوعی یکی از مشکلات همه فدراسیون‌ها، ورزشکاران و قهرمانان است، اما با حمایت دولت محترم امیدوار به حل این مشکل برای ورزش کشور هستیم.

در پایان این مراسم با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال پیراهن شماره ۸ تیم ملی با توجه به علاقه ویژه رئیس جمهور به این شماره و تبرک به نام امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی اهدا شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید