232715

الهامی: همه ابزارها برای حضور در آسیا را داریم، غیر از زمین/ آلومینیوم هم می‌توانست برنده باشد

دنیای معدن- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: نیمه اول بدترین نیمه ما بود، اما در نیمه دوم شکل بازی خود را تغییر دادیم و به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم.

به گزارش دنیای معدن - ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پس از بازی فینال جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک، صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی بسیار سختی بود. واقعاً نیمه اول تیم حریف بهتر از ما بود. باید واقع بین باشیم و اگر شانس داشتند به گل هم می‌رسیدند. در نیمه دوم ما بهتر بودیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

*استرس و فشار روی هر دو تیم تاثیر داشت. بعد از گل تیمی که گل زده عقب می‌نشیند و طبیعی است که حریف به فوتبال مستقیم روی آورد. می‌توانستیم روی ضد حمله گل‌های بیشتری بزنیم. در دو تیم مربیگری کردم و هر دو تیم به پیشرفت من کمک کردند.

*فکر می‌کنم بیشتر از ۳۰ هزار نفر در ورزشگاه بودند. همین که ۵-۶ ساعت آمدند و شرمنده آن‌ها نشدیم، خوشحالم. به اراکی‌ها هم خسته نباشید می‌گویم. دو تیم شهرستانی ورزشگاه آزادی را پر کردند.

*به مهدی رحمتی خسته نباشید می‌گویم؛ فقط به خودش و بازیکنانش، چون برخی از اطرافیانش یک هفته برای ما حاشیه درست کردند. برای او آرزوی موفقیت دارم و می‌دانم که تازه این مسیر را شروع کرده است. رحمتی می‌توانست لایق قهرمانی جام حذفی هم باشد. 

*نیمه اول بدترین نیمه ما بود، اما در نیمه دوم شکل بازی خود را تغییر دادیم و به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم. در ادامه هم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. آلومینیوم هم تیم خوبی بود و می‌توانست برنده بازی باشد.

*انشاءالله بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنیم. همه ابزارها را داریم غیر از زمین؛ مثل تنفگی که تیر ندارد. حدادیان خیلی زحمت می‌کشد. از بازیکنان هم تشکر می‌کنم که مرا شرمنده نکردند. با دو تیم صاحب هویت قهرمان جام حذفی شدم و برای تک تک آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

دیدگاهتان را بنویسید