232303

واکنش بنگر به خبر شکایتش از مهدی قایدی و بهنوش بختیاری: سر ما کلاه گذاشتند!

دنیای معدن- محسن بنگر مدافع سابق پرسپولیس در واکنش به خبر شکایتش از بازیکن سابق استقلال می‌گوید: مهدی قایدی و بهنوش بختیاری هم خودشان شاکی هستند و این دو به عنوان مطلع این جریان به دادگاه دعوت شده اند.

به گزارش دنیای معدن، در خبرها آمده بود که محسن بنگر از دو فوتبالیست مشهور، یک بازیگر خانم و یک شرکت ساخت و ساز به دلیل کلاهبرداری شکایت کرده است! کاپیتان پیشین پرسپولیس اما این خبر را تکذیب کرده و می‌گوید شکایت من از یک شرکت کلاهبردار تبلیغاتی بوده که ۳۶۰ میلیون تومان پول قراردادم را خورده و مدیرعامل آن متواری و فراری است. صحبت‌های محسن بنگر با خبرورزشی را در ادامه می‌خوانید:

خبری که درخصوص شکایت تو از مهدی قایدی و بهنوش بختیاری منتشر شد، صحت دارد؟

من نمی‌دانم این اخبار از کجا می‌آید و آن را تکذیب می‌کنم. ماجرا چیز دیگری بوده است.

اصل ماجرا چه بوده است؟

من و چند فوتبالیست و بازیگر با یک شرکت تبلیغاتی قرارداد بسته بودیم که در بیلبورد و فضای مجازی ساخت وساز یا فعالیت‌های مورد نظر این شرکت را تبلیغ کنیم. قرارداد من با این شرکت هم ۳۶۰ میلیون تومان بوده است.

بابت چه مدت تبلیغ؟

قرارداد برای یک سال تبلیغ بسته شده بود که نه تنها پولی به من پرداخت نشد بلکه طرف ما متواری هم شد. مهدی قایدی و بهنوش بختیاری هم خودشان شاکی هستند اما این دو به عنوان مطلع این جریان به دادگاه دعوت شده اند. متاسفانه این شرکت سر همه ما کلاه گذاشت!

 

دیدگاهتان را بنویسید