232186

سجادی: برخی شب‌ها از گرفتاری فدراسیون‌ها خوابم نمی‌برد/ باید از اسکوچیچ حمایت کنیم

دنیای معدن- وزیر ورزش و جوانان گفت: باید قاطعانه از اسکوچیچ حمایت کنیم، او در خدمت تیم ملی است و ما هم کمک می‌کنیم.

به گزارش دنیای معدن - سیدحمید سجادی در حاشیه بازی تیم ملی فوتبال امید مقابل گل گهر سیرجان اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*روز گذشته با مهدوی‌کیا جلسه داشتیم و مفصل در مورد برنامه های تیم ملی امید و کارهایی که انجام شده و قرار است انجام شود، توضیح دادند و بسیار ارزشمند بود. ما هم به عنوان وزارت ورزش و جوانان یک سری وظایف حاکمیتی و حمایتی در قبال فدراسیون های ورزشی به خصوص فوتبال داریم. همه ما عاشقانه امیدواریم که تیم بعد از ۴۸ سال به المپیک برود. در این راه هم از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد. 

*امروز در ورزشگاه با حمید استیلی در مورد برنامه‌های تیم ملی و بازی‌هایی که باید انجام دهند صحبت کردیم. اینها مطالبی است که باید مدون شود و در دستور کار قرار بگیرد و اجرایی شود. باید ببینیم چه خدمتی از دست ما بر می‌آید. در هر صورت وظیفه ما حمایت است. در مورد سرمربی تیم ملی صحبت‌های زیادی می‌شود و باید قاطعانه از وی حمایت کنیم و او هم در خدمت تیم ملی است و ما هم کمک می‌کنیم.

*بسته شدن حساب های فدراسیون به خاطر مشکل مالیاتی؟ به من چیزی گزارش نداده‌اند، اما بحث مالیاتی فدراسیون ها موضوع مبتلابه است و از روزی که آمدم در این ۷ ماه برخی فدراسیون‌ها گلایه مند هستند و ما هم تیم ویژه‌ای را از جمله معاون ورزش قهرمانی و مالی و اداری مامور کردیم که به مسائل مالیاتی فدراسیون ها ورود کنند و مشورت بدهند تا آنها از این شرایط زودتر خارج شوند.

*برخی فدراسیون ها در سال گذشته با مشکل مالی مواجه بودند و به سختی مبلغی را برای آنها تهیه کردیم، اما بلافاصله بلوکه کردند و برداشتند که اتفاق خوبی نبود. اینها یک سری مسائل انضباطی مالی از سال‌های قبل است که مانده و گریبانگیر فدراسیون‌ها شده است. البته این بدهی‌ها مالیاتی علی الراس است و ما باید پیگیری کنیم. 

*اصلا از این خبرها خوشحال نیستیم و انصافا برخی شب‌ها از گرفتاری فدراسیون‌ها خوابم نمی‌برد. مگر می‌شود یک فدراسیونی که باید برای مردم افتخار آفرینی کند، در مسائل یومیه خود بماند. ما واقف هستیم و تا آخر هم در کنار رئیس فدراسیون‌ها هستیم، اما چون حجم کارها بالا است به یک باره درست نمی‌شود. البته با حمایت‌های خاندوزی وزیر اقتصاد این مشکلات حل خواهد شد.

*مردم از ما می‌خواهند که از تیم ملی حمایت کنیم. ما دوست داریم که مردم به تیم ملی امیدوار باشیم. تیم ملی، تیم فوق العاده ای است و امیدواریم یک مرحله صعود کند و همه ما هم همین را می‌خواهیم.

*گروه تیم ملی در جام جهانی و اینکه سیاسی شده؟ خودتان گفتید دیگر سیاسی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید