232055

کرمانی‌مقدم: برخی بازیکنان لایق حضور در پرسپولیس نیستند/ من با یک پا بهتر از صفروف بازی می‌کنم

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌توان گفت این شکست تقصیر گل محمدی است، زیرا برخلاف برخی بازیکنان که با جان و دل بازی کردند برخی دیگر بی‌اعتنا بودند.

به گزارش دنیای معدن، مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: واقعاً فکر نمی‌کردم مقابل آلومینیوم‌ شکست بخوریم، اما در این‌ دیدار یک سری بازیکنان بودند که در حد اندازه تیم بزرگ پرسپولیس نه تنها ظاهر نشدند بلکه حتی لایق حضور در این تیم هم نیستند. قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی دور از دسترس نبود و مسیر خیلی راحتی تا فینال پیش رو داشتیم، اما نشد این‌ اتفاق بیفتد.

وی افزود: نمی‌توان گفت این شکست تقصیر یحیی گل‌محمدی است، زیرا بر خلاف برخی بازیکنان که با جان و دل بازی کردند برخی دیگر بی اعتنا بودند. از نظر من صفروف در حد لیگ دو محلات ایران هم نیست و خود من با یک پا از او بهتر بازی می‌کنم. تمیروف هم تنها دونده خوبی است وگرنه چهارچوب شناس خوبی نیست؛ ای کاش گل‌محمدی از ابتدا عبدی را در ترکیب قرار می‌داد تا برای تیم موثرتر واقع شود.

*خارجی‌های پرسپولیس آنقدر بی‌کیفیت هستند که نمی‌توان درباره آن‌ها صحبت کرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد بازیکنان خارجی این تیم عنوان کرد: بازیکنان‌ خارجی آنقدر بی‌کیفیت هستند که لازم نیست درباره آن‌ها صحبت کنم. در این مورد هم یحیی بی‌تقصیر است، زیرا اسامی که او داده بود بنا به دلایل مختلف از سوی مسئولان باشگاه جذب نشدند که مهمترین آن پنجره بسته باشگاه و شرایط سخت‌مالی بود که باعث شد دو بازیکن تاجیک تنها به این تیم در نیم فصل اضافه شوند.

کرمانی‌مقدم اضافه کرد: متاسفانه نیمکت تیم هم چندان قوی نیست که در زمان ورود بتوانند برای تیم کارساز شوند. برخی بازیکنان هنوز هم متوجه نشده‌اند پیراهن چه تیمی را بر تن کرده‌اند. درست است گوهری هم با مهار ضربه پنالتی پرسپولیس را در جریان بازی نگه داشت، اما اشتباهات فاحشی داشت که نتیجه آن منجر به شکست پرسپولیس شد.

وی در مورد ضعف خط دفاعی پرسپولیس گفت: در خط دفاع هم آسیب پذیری زیادی از بازیکنان شاهد بودیم و به نظرم اگر سیدجلال حسینی در ترکیب بود تجربه و رهبری بالای او می‌توانست برای تیم کارساز باشد.

*بهتر که پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسبا حضور نداشت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا می‌توان برای کسب جام در لیگ برتر امیدوارم بود، تاکید کرد: درست است یک جام را از دست دادیم، اما باید امیدوار باشیم تا در لیگ به اتفافات خوبی برسیم. اگر چه دست گل محمدی واقعاً خالی است و هواداران واقعی پرسپولیس این مسئله را به خوبی درک می‌کنند. با این شرایط نیمکت نه چندان قوی همین که پا به‌ پای استقلال در لیگ جلو برویم واقعاً هنر کرده‌ایم.

کرمانی‌مقدم خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله بازیکنان‌ پرسپولیس این باخت را به فراموشی بسپارند و به فکر موفقیت در بازی‌های آینده باشند. درست است پنج سال متوالی شاهد کسب جام بودیم، اما امسال شانس با ما یار نیست و باید مسئولان فکری اساسی کنند تا برای فصل آینده بازیکنان بهتری جذب شوند. اگر همین شرایط در فصل آینده هم حکفرما باشد نباید باز هم به کسب جام امید داشته باشیم. همان بهتر که پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسبا حضور نداشت و گرنه‌مشخص نبود چه نتایجی گرفته می‌شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید