232052

جام حذفی لیگ برتر را دو دستی به استقلالی ها دادیم!/ یحیی همان معامله مهدوی کیا را با سید جلال می کند!

دنیای معدن- مدافع اسبق تیم ملی و پرسپولیس با دیدن نمایش تیم سابقش برابر آلومینیوم اراک کاملا ناامید شده است.او دیگر امیدی به قهرمانی احتمالی پرسپولیس در لیگ برتر هم ندارد..

به گزارش دنیای معدن،  به نظر شما بزرگ ترین نقطه ضعف پرسپولیس در دیدار حذفی مقابل آلومینیوم اراک چه بود؟

 هرجایی را نگاه کنیم پر از ایراد است. ترکیب اولیه یحیی گل محمدی ایراد داشت و تعویض هایش هم بدتر بود!

بیشتر توضیح می دهید؟

من مانده ام که چرا وحدت هنانوف تا آخر بازی در زمین ماند؟ این مدافع تاجیک ۴ هفته بازی نکرده بود و آمادگی لازم را نداشت اما در این بازی حذفی فیکس شد. چرا؟

به خاطر همین پاس های اشتباه می داد؟

 آمادگی لازم را نداشت اما نمی دانم چرا یحیی از سید جلال چشم پوشی کرد؟ به نظر می رسید گل محمدی می خواهد همان معامله ای که با مهدی مهدوی کیا چند سال پیش کرد با سید جلال هم انجام دهد؟

شاید به خاطر سرعت خط حمله آلومینیوم سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفت از وحدت هنانوف به جای سید جلال حسینی استفاده کند؟

مگر هنانوف جلوی سرعت مهاجمان حریف را گرفت؟ اگر سید جلال بود حداقل چهارتا سر می زد یا اینکه با تجربه بالای خودش به مدافعان کنار دستی اش کمک می کرد این همه اشتباه نکنند. تازه شانس آوردیم یک پنالتی هم احمد گوهری گرفت.

 چرا معتقدید تعویض های گل محمدی اشتباه بود؟

آخر چرا رامین رضاییان و امید عالیشاه تعویض شدند؟ این دو بیرون رفتند تا منوچهرصفروف و مهدی عبدی وارد زمین شوند اما کسی نبود برای مهاجمان پرسپولیس توپ ارسال کند. تجربه رامین و امید می توانست در دقایق واپسین به درد تیم ما بخورد اما سرمربی پرسپولیس مرتکب اشتباه بزرگی شد. من متوجه نشدم صفروف بعد از ورود به زمین چه کار کرد؟

 چرا خارجی های پرسپولیس ضعیف کار کردند؟

سطح تاجیک ها همین است. فوتبال تاجیکستان کجای آسیاست که پرسپولیس باید ازآن کشور بازیکن بیاورد؟ مگر در همین کشور و رده های امید و جوانان بازیکن در سطح این دو بازیکن نداریم؟ شیرزود تمیروف هم درحد و اندازه های پرسپولیس نیست. من متوجه نشدم چرا حامد پاکدل از اول بازی نکرد؟

 شاید به دلیل اینکه مدتی از ترکیب و بازی های رسمی دور بوده است؟

 اتفاقا حامد پاکدل جلوی تیم سابقش آلومینیوم حسابی انگیزه داشت. اگر از ابتدا بازی می کرد مؤثرتر بود اما مربیان پرسپولیس نرجیح دادند مهاجم ضعیف ازبک را فیکس بازی بدهند که نتیجه اش این شد. واقعا ناراحتم!

 به عنوان یک پرسپولیسی چه حسی دارید؟

پرسپولیس افتضاح بود، آبروی مان رفت و حالا خجالت می کشم به کوچه و خیابان بروم. بدتر از آن اینکه به یک استقلالی ( مهدی رحمتی) باختیم و حذف شدیم. دو دستی جام حذفی و لیگ برتر را به استقلالی ها دادیم!

 ولی هنوز لیگ برتر باقی مانده است؟

کدام لیگ برتر؟! تیمی که در خانه و استادیوم آزادی ۳ گل از آلومینیوم اراک می خورد شایسته قهرمانی است؟ اگر آلومینیوم را برده بودیم به جرأت می گفتم قهرمان جام حذفی می شویم و در لیگ برتر هم با انگیزه بیشتری بازی می کنیم ولی حالا باید حسرت بخوریم و تماشاگر جام گرفتن استقلالی ها باشیم.

 خیلی ناامیدانه حرف می زنید؟

واقعیت همین است. همه پرسپولیسی ها از این نمایش ضعیف ناامید شده اند. به کجای این تیم باید امید ببندیم؟ از درون دروازه تا نوک حمله ضعیف بودیم و این تیم روز یکشنبه هیچ نشانی از پرسپولیس قهرمان نداشت. آن وقت همبازی و دوست خوبم آقای وحید قلیچ می گوید باید حمایت کنیم!

البته خود وحید قلیچ هم درمصاحبه با خبرورزشی گفته است این حرف را زده بلکه تیم در جام حذفی قهرمان شود و واقعا دیگر نمی شود از این تیم و بازیکنانش حمایت کرد؟

بالاخره وحید هم متوجه شد. وظیفه من پیشکسوت حمایت است اما اگر ایراد و اشکال را ببینم و سکوت کنم خیانت کرده ام. اینکه سید جلال با تجربه را داریم اما دو گل روی اشتباه یک مدافع تاجیک ۲۱ ساله می خوریم ایراد است و من یکی نمی توانم سکوت کنم.

 

دیدگاهتان را بنویسید