231661

سرمربی پرسپولیس حامد لک را اخراج کرد!

دنیای معدن- سرمربی پرسپولیس حامد لک را تا اطلاع ثانوی از این تیم کنار گذاشته و گفته اجازه تمرین کردن ندارد.

به گزارش دنیای معدن- پرسپولیس در این فصل فرازونشیب زیادی را در خط دروازه تجربه کرده است. برخلاف فصل پیش که حامد لک یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم بود و در آسیا و رقابت‌های لیگ برتر کمک زیادی به موفقیت‌های پرسپولیس کرد، در این فصل او فروغ لازم را نداشته است.

 حامد لک آن قدر در این فصل نوسان داشت تا اینکه بالاخره پرسپولیس تصمیم گرفت دروازه‌بان جدیدی به خدمت بگیرد. اینطور شد که احمد گوهری دروازه‌بان تیم صنعت نفت آبادان در نیم‌فصل راهی پرسپولیس شد و پیراهن تیم تیم را به تن کرد. از زمانی که گوهری به ترکیب اضافه شده، حامد لک بیشتر روی نیمکت نشسته و کمتر فرصت بازی کردن در ترکیب اصلی را به دست آورده است؛ یکی دوباری هم که چنین فرصتی نصیبش شده با گاف‌های عجیب و غریب دوباره کاری کرده تا نیمکت نشین شود.

به تازگی، اما اتفاق جدیدتری رخ داده و آنطور که ایسنا نوشته، حامد لک به دلیل عملکرد ضعیف برابر تیم ملی امید از سوی یحیی گل‎محمدی سرمربی پرسپولیس مورد سرزنش قرار می‌گیرد. لک، اما با الفاظ بدی پاسخ سرمربی پرسپولیس را می‌دهد که همین موضوع کار را به حاشیه رانده و یحیی دستور اخراج لک از پرسپولیس را صادر کرده است. آنطور که عنوان شده حامد لک حتی اجازه تمرین کردن را هم نخواهد داشت. به این ترتیب، پرسپولیس در این مقطع زمانی دوباره فقط یک دروازه‌بان اصلی خواهد داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید