232033

نساجی با چهار غایب در برابر استقلال

دنیای معدن- نساجی امشب در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در حالی در برابر استقلال قرار می گیرد که احتمالا قادر به استفاده از 4 بازیکن خود نخواهد بود.

به گزارش دنیای معدن، غیبت مسعود شجاعی و فرزاد زامهران در این بازی قطعی است به این خاطر که مسعود شجاعی محروم و فرزاد زامهران به دلیل عمل جراحی کتف هنوز به شرایط آرمانی برای بازی در ترکیب تیم نساجی نرسیده است. از سویی اکبر صادقی که در بازی با فولاد در کنار 4 بازیکن دیگر نتوانست نساجی را همراهی کند در آخرین تمرین پیش از بازی با استقلال دوباره از ناحیه هسمترینگ مصدوم و تمرین تیم نساجی را ترک کند. هم چنین حسن نجفی که به دلیل مصدومیت در بازی با فولاد زمین  بازی را ترک کرد با آسیب دیدگی مشابه مواجه شده و بعید است در بازی امشب قادر به همراهی تیم نساجی باشد.

در غیاب این چهار بازیکن دست ساکت الهامی برای بازی با استقلال کمی بسته شد و او شاید همانند دیدار با فولاد مجبور به ایجاد تغییرات زیادی در ترکیب تیم و استفاده بیشتر از جوان ها در ترکیب تیم مازنی شود.

نساجی و استقلال این فصل برای دومین بار در استادیوم آزادی و در حضور تماشاگر با هم بازی می کنند. بازی قبلی آنها در چارچوب لیگ برتر یک بازی زیبا و تماشایی با موقعیت های متعدد روی دروازه  های دو تیم بود که در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

 

دیدگاهتان را بنویسید