231876

می خواهند پرسپولیس را به زور قهرمان جام حذفی کنند!

دنیای معدن- پیشکسوت استقلال ادعایی باور نکردنی را به زبان آورده است.

به گزارش دنیای معدن؛ محمد نوری بازیکن اسبق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، در اعتراض به حکم صادر شده برای سرمربی تیم پرسپولیس به دلیل اتفاقات دیدار دربی در هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهاراتی را مطرح کرد.

بازی استقلال با نساجی و شرایط جام حذفی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

در حال حاضر مهمتر از جام حذفی و هرچیز دیگری در این فوتبال، بی اهمیتی کمیته انضباطی به رفتاری است که سرمربی پرسپولیس علیه داور و جامعه داوری انجام داده است.

منظورتان حکم کمیته انضباطی برای گل محمدی است؟

بله! همه انتظار داشتند کسی که رفته وسط زمین روی سینه داور دست گذاشته و او را هول داده، سر داور فریاد کشیده، روی جلال مرادی (ناظر بازی) با آن سن و سال و سابقه ایستاد، وقت بازی را کشت، جو استادیوم را به هم ریخته و کل دربی را معطل خودش کرده، حداقل ۶ ماه محروم شود، اما این آقا ۶ جلسه محروم شد! آنهم دو جلسه اش تعلیقی است.

به نظر شما این حکم عادلانه نیست؟

نه تنها این حکم عادلانه نیست بلکه این حکم بیشتر شبیه تشویق یحیی گل محمدی است تا باز هم هر وقت هوس کرد وسط زمین برود، شال گردنش را پرتاب کند و سر داوران داد و بیداد کند. ما منتظر بودیم کمیته انضباطی از همه زهرچشم بگیرد ولی...

خبر دارید که باشگاه استقلال و نساجی هم به این حکم اعتراض کرده‌اند؟

واقعاً عجیب است! کمیته داوران باید قبل از باشگاه استقلال و نساجی به این حکم اعتراض می‌کرد. چون کمیته انضباطی با این حکم ارزش داوران را پایین آورده و آنها را بی اهمیت جلوه داده است. اصلا سیدعلی(داور دربی) هم باید به این حکم اعتراض کند. کلا می‌خواهند به پرسپولیس ارفاق کنند.

چطور؟

شما نگاه کنید حکم را چه وقتی اعلام کردند؟ در فاصله ۴۸ ساعت تا بازی حکم دادند تا آقایحیی جلوی آلومینیوم هم روی نیمکت باشد! خنده دار است. چون می‌گویند حکم ۷۲ ساعت قبل از بازی قابل اجراست. نمی‌دانیم دیگر به چه شکل و شیوه ای می‌خواهند به پرسپولیس کمک کنند. این بازی ۲۶ اسفند پارسال انجام شده و چند روز دیگر می‌شود یک ماه! بعد حکمش را بیست و یک روز بعد ابلاغ می‌کنند(خنده) آن هم در فاصله دو روز مانده به مسابقه جام حذفی! در صورتی که اگر از روز چهارشنبه حکم صادر می‌شد گل محمدی قطعاً نمی‌توانست در بازی با آلومینیوم روی نیمکت پرسپولیس بشیند. ما دیگر نمی‌دانیم چطور می‌خواهند به این تیم کمک کنند.

با این شرایط صحبتی درباره جام حذفی و بازی استقلال دارید؟

متاسفانه اینقدر وضعیت بد شده که دیگر تمرکزی برای ما باقی نگذاشته اند. همه کمر بسته اند تا به پرسپولیس کمک کنند که این تیم یک جام بگیرد. ولی من باز هم می‌گویم این تیم در لیگ برتر، خیلی زور بزند سوم هم نمی‌شود و در جام حذفی هم حذف خواهد شد و آرزوی جام به دلشان می‌ماند.

 

دیدگاهتان را بنویسید