228266

ربیعی: پرسپولیس و گل‌گهر هم برابر پدیده کار سختی داشتند/ نگران بازی با سپاهان هستیم

دنیای معدن- سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: باید در این جام باهوش بازی کنیم، زیرا نتایج مسابقات نشان می‌دهد که جام، جام شگفتی‌هاست.

به گزارش دنیای معدن- محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در نشست خبری پس از دیدار مقابل پدیده مشهد در چارچوب جام حذفی اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*تیم حریف بازی خوبی را انجام داد. وقتی ۴ بازی آخر پدیده برابر پرسپولیس، استقلال و سپاهان و فولاد مشاهده کردیم، متوجه خوب بودن این تیم در خط دفاع و ایجاد بلوک‌های دفاعی شدیم. پرسپولیس و گل‌گهر هم برابر این تیم کار سختی داشتند.

*ما در ۹۰ دقیقه بیشتر مالک توپ بودیم، اما موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها ایجاد نشد. منشا در نیمه نخست در موقعیت تک به تک می‌توانست دروزاه حریف را باز کند. باید در این جام باهوش بازی کنیم، زیرا نتایج مسابقات نشان می‌دهد که جام، جام شگفتی‌هاست. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که جانانه بازی کردند و در این هوای سنگین، ۱۲۰ دقیقه انرژی گذاشتند.

*این اتفاق خوبی است که در جمع ۵ تیم بالای لیگ برتر و ۸ تیم برتر جام حذفی هستیم. تنها نگرانی من این است که ۷۲ ساعت بعد باید برابر سپاهانی بازی کنیم که هم آن‌ها ۱۲۰ دقیقه بازی کردند و هم ما، اما تفاوت این است که ما ۲۴ ساعت کمتر وقت ریکاوری می‌کنیم. فشردگی بازی‌ها، کیفیت کار را پایین آورده و باعث نزولی شدن کیفیت تیم‌ها شده است. به هر حال مجبور به بازی برابر سپاهان هستیم تا به تعطیلات نیم‌فصل برویم.

*درخشش محسن آذرپاد؟ این سومین سال همکاری من با اوست و برای او خوشحالم. بازیکنانی مثل او کمی دیر در فوتبال معرفی شدند. او سنش بالای ۳۰ سال است، اما کیفیت خوبی دارد و شناخت خوبی از دیدگاه‌های من دارد. در کنار آذرپاد، از کل بازیکنانم تشکر می‌کنم که کیفیت خوبی را از خود به جای گذاشتند. بعد از تمرین دیروز و زمانی که شاهین توکلی برای حمام به هتل رفته بود، در حمام لیز می‌خورد و به دلیل شیشه‌ای بودن آن، همه شیشه‌ها شکسته می‌شود و دست و پای این بازیکن می‌برد و مصدومیت بدی برای او ایجاد می‌شود. او پسر بسیار خوبی است و شاهین را برای این دیدار از دست دادیم. مهرداد رضایی و کیانی را هم به دلیل مصدومیت نداشتیم.

*میزبانی مس رفسنجان در بازی روز شنبه برابر سپاهان؟ فردا جلسه‌ای با مدیریت باشگاه دارم و درباره این مسائل جلسه‌ای دارم. امیدوارم بتوانیم در نیم فصل دوم شرایط میزبانی ما بهتر شود. بعد از این که بازی‌های فصل گذشته تمام شد، چمن مصنوعی برداشته شد و باید از ابتدا زیرسازی صورت می‌گرفت و سپس به کاشت چمن می‌پرداختند که طبیعتا به امسال نمی‌رسید. قرار شد چمن به صورت رول تهیه شود و به ما قول داده بودند در دیدار برابر سپاهان بتوانیم از آن زمین استفاده کنیم. در غیر این صورت باشگاه باید تدبیری برای نیم‌فصل دوم بیاندیشد.

*ممنوعیت اردو‌های؟ در رابطه با اردوی تیم ما در پیش فصل که به خارج از کشور رفتیم، حرف‌هایی ایجاد شد. می‌توانید از مدیریت تیم ما بپرسید که هزینه‌ای که کردیم، خیلی تفاوتی با اردو‌های داخلی نداشت و کمی بیشتر شد. ما قطعا به این موضوع تمکین خواهیم کرد. سال گذشته و ابتدای امسال تیم‌هایی به اردو رفتند و ممنوع نبود، اما در تعطیلات در تهران و احتمالا در کیش اردویی بزنیم و بازی‌های دوستانه‌ای داشته باشیم که برای بازی‌های خارج از خانه آماده شویم.

 

دیدگاهتان را بنویسید