231680

درویش بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس را مشغول به کار می‌کند

دنیای معدن- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به دنبال پستی است تا بتواند بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس را در این باشگاه مشغول به کار کند.

به گزارش دنیای معدن، چند وقتی است که محمد محمدی دروازه‌بان سابق استقلال و پرسپولیس کنار رضا درویش مدیرعامل این باشگاه حضور دارد و به او کمک می‌کند؛ آنهم در شرایطی که حکمی ندارد و فقط به عنوان دوست مشغول کمک کردن به رضا درویش است.

البته ذکر این نکته ضروری است که رضا درویش و خود محمدی دنبال این هستند تا از این بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس در پستی که توانایی اجرایی در آن داشته باشد استفاده بکنند. به خاطر همین گمانه زنی‌هایی درباره حکم و پست آینده محمدی در پرسپولیس صورت گرفته است.

برخی شنیده‌ها حاکی از آن بود که محمدی جایگزین معاون مالی و اداری باشگاه پرسپولیس خواهد شد، اما با توجه به این که محمدی سابقه چنین مسئولیتی ندارد و این مسئله منتفی است. ظاهراً قرار است محمدی در پست معاونت ورزشی پرسپولیس یا مشاوره با رضا درویش فعالیت کند.

مسئله دیگر این است که محمدی در حال حاضر سرپرست و مدیر تیم فوتبال امید ایران است و اگر قرار باشد به صورت رسمی در پرسپولیس حکم بگیرد باید از سمتش در تیم امید کناره‌گیری کند که شاید همین مسئله حضورش را به عنوان معاون در باشگاه پرسپولیس آنهم در مقطع فعلی کنسل کند.

هر چه هست محمدی این روز‌ها به عنوان یکی از نزدیکان رضا درویش به او و باشگاه پرسپولیس کمک می‌کند. ممکن است این کمک کردن در آینده نزدیک حالت رسمی بگیرد یا به همین منوال شرایط پیش برود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید