228843

دفاعیات معاون پرسپولیس در جمع معترضان / وزیر ورزش استیضاح می شود؟

دنیای معدن – هواداران معترض پرسپولیس پس از اتمام تجمع مقابل مجلس به‌سمت باشگاه رفتند و جلوی ساختمان این باشگاه تجمع کردند و خواهان صحبت با رضا درویش مدیرعامل تیم‌شان شدند اما عطایی معاون باشگاه پرسپولیس به میان آنها رفت و درباره مسائل مختلف با هواداران تیمش صحبت کرد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از فرهیختگان، سال گذشته هواداران استقلال – که از عملکرد مدیران وقت باشگاه راضی نبودند- در چند مقطع تجمعاتی مقابل باشگاه، وزارت ورزش و مجلس شورای اسلامی برپا کردند. از آخرین نمونه‌ها می‌توان به تجمع مقابل مجلس در اوایل اسفند سال قبل اشاره کرد که معترضان علیه احمد مددی و اسماعیل خلیل‌زاده، مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره وقت این باشگاه شعار دادند و وزیر وقت ورزش را هم مقصر اصلی ناکامی‌های چندسال اخیر تیم محبوب‌شان معرفی کردند. این اتفاق حدود یک‌ماه بعد نیز تکرار شد، آن هم درحالی‌که مجیدی از هواداران استقلال خواسته بود دست به تجمع نزنند. هواداران استقلال در مهر ۹۹ هم مقابل مجلس تجمع داشتند و از عدم مشخص شدن وضعیت سرمربی و بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی ابراز ناراحتی کردند و علیه مسعود سلطانی‌فر، وزیر وقت ورزش شعار دادند و خواهان استیضاح وی شدند.

اوضاع حالا تغییر کرده و این‌بار نوبت به پرسپولیسی‌ها رسیده که به‌خاطر مشکلات مالی و پنجره معمولا بسته معترض باشند و دست به تجمع مقابل باشگاه و مجلس بزنند؛ دیروز جمعیتی کمتر از دوهزار نفر مقابل مجلس تجمع کردند تا به وضعیت فعلی تیم‌شان اعتراض کنند. این تجمع بعد از اعلام استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری پرسپولیس هماهنگ شد و معترضان با سر دادن شعارهایی علیه حمید سجادی و رضا درویش (مدیرعامل باشگاه)، خواستار استیضاح وزیر ورزش و جوانان شدند. این هواداران با شعار «سجادی یادت باشه، یحیی باید باشه» و «یحیی امپراتور» سرمربی مستعفی پرسپولیس را مورد حمایت قرار دادند. وحید قلیچ، دروازه‌بان اسبق پرسپولیس هم در این تجمع حضور داشت و در جمع هواداران گفت: «به وزارت ورزش می‌گویم اگر قرار باشد پدر فقط یک بچه‌اش را دوست داشته باشد، فایده ندارد و باید هر دو را دوست داشته باشد.»

دفاعیات معاون پرسپولیس در جمع معترضان

هواداران معترض پرسپولیس پس از اتمام تجمع مقابل مجلس به‌سمت باشگاه رفتند و جلوی ساختمان این باشگاه تجمع کردند و خواهان صحبت با رضا درویش مدیرعامل تیم‌شان شدند اما عطایی معاون باشگاه پرسپولیس به میان آنها رفت و درباره مسائل مختلف با هواداران تیمش صحبت کرد. او به هواداران معترض اعلام کرد که مدیران باشگاه تمام تلاش‌شان را برای حل مشکلات انجام خواهند داد و به این نکته هم اشاره کرد که گل‌محمدی لیست نفرات مدنظرش را به باشگاه داده اما علی‌رغم اصرار هواداران پرسپولیس مبنی‌بر آنکه چه کسانی در این لیست هستند، عطایی هیچ‌اسمی از بازیکنان مورد نظر یحیی نبرد. وی اعلام کرد که باشگاه باید ۴.۵میلیارد به باشگاه پدیده بابت اصل پول و ۷.۸میلیارد تومان هم به‌خاطر دیرکرد در انتقال گل‌محمدی پرداخت کند و قرار است از مدیران پدیده دعوت شود تا توافق صورت گیرد و پنجره باشگاه باز شود. وی وعده داد تا دوشنبه بخش کمی از مطالبات بازیکنان و اعضای کادرفنی پرداخته خواهد شد و تلاش می‌شود به‌زودی پرداختی‌ها به مبلغی که گل‌محمدی خواسته برسد. عطایی همچنین اعلام کرد به همه باشگاه‌های بازیکنان مدنظر گل‌محمدی که لیستش را به باشگاه ارائه داده، نامه زده‌اند و تاکید کرد در نقل‌وانتقالات ملاحظاتی دارند که باید رعایت کنند، ضمن اینکه در مورد بازیکن خارجی مکاتبات لازم انجام شده‌ است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید