231083

برومند: آقایان یادشان رفته وقتی در استقلال بودند، وضع بدتر از این بود

دنیای معدن- «پرویز برومند» روز دوشنبه در خصوص پیروزی تیم فوتبال استقلال در دیدار برابر صنعت نفت آبادان در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت: دیدار بسیار زیبایی دیدیم. هم آن‌ها خوب بازی کردند و هم استقلال. استقلال در این هفته‌ها هم خوب بازی می‌کند و هم نتیجه خوبی می‌گیرد.

به گزارش دنیای معدن و به نقل از ایرنا، وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال در این فصل قهرمان می‌شود یا نه بیان کرد: انشاالله این اتفاق رخ می‌دهد. استقلال روند رو به رشدی دارد و به نظرم امسال قهرمان خواهد شد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد صحبت‌های «علی منصوریان» سرمربی صنعت نفت درباره «فرهاد مجیدی» گفت: زمانی که آقایان خودشان در استقلال بودند، بدتر از این بود. امیدوارم این افراد کلاه خود را قاضی کنند. البته من این ماجرا ها را نفی می‌کنم. داشتن مرام و معرفت صفت بدی نیست و احترام گذاشتن هم موضوع مهمی است.

برومند همچنین درباره خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس و عرضه سهام این ۲ باشگاه در بورس بیان کرد: هر کسی باعث و بانی این اتفاق است، کار خوبی کرده است اما راه و روش آن باید تغییر می‌کرد.

وی افزود: اگر حق پخش برای تیم‌ها رعایت شود، باشگاه‌ها به سمت حرفه‌ای شدند می‌روند. نفع این حرکت اول برای دولت، بعد برای سازمان خصوصی سازی و بورس و بعد از آن برای باشگاه‌ها است.   

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص بازی شهرآورد روز پنجشنبه، گفت: خیلی دلچسب‌تر است اگر استقلال با برد در این بازی به سمت قهرمانی برود. در وهله اول دوست دارم بازی خوبی ببینیم و بعد از آن دوست دارم استقلال برنده بازی شود.

 نود و هشتمین شهرآورد پایتخت روز پنجشنبه بیست و ششم اسفندماه برگزار می‌شود و سرخآبی‌های پایتخت برای چهارمین بار در سال ۱۴۰۰ رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید