231163

تقابل آبی‌های محتاط با قرمز‌های مشتاق؛ بهترین خطوط حمله طلسم شکنی خواهند کرد؟

دنیای معدن- امروز بهترین خطوط حمله لیگ برتر در تلاشند تا دربی تهران پس از ۲ بازی گلی داشته باشد.

به گزارش دنیای معدن - دربی ۹۸ پایتخت عصر پنجشنبه در اوج هیجان و تب و تاب دو تیم سرخابی پایتخت برگزار خواهد شد. پس از سال‌ها لیگ برتر ایران به شدت رقابتی شده و دیگر پرسپولیس شانس اول قهرمانی درس فوتبال ایران نیست.

در دو دربی اخیر پایتخت و در جریان بازی شاهد به ثمر رسیدن هیچ گلی نبوده‌ایم. در دربی شماره ۹۶ که در چارچوب مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی و در تاریخ ۲۴ تیر ۱۴۰۰ برگزار شد، دو تیم در ۱۲۰ دقیقه بدون گل به کار خود پایان دادند این آبی‌پوشان بودند که در ضربات پنالتی موفق به گذر از سد پرسپولیس شدند.

دربی شماره ۹۷ یعنی بازی رفت لیگ برتر بیست و یکم که روز ۱۳ آذر ۱۴۰۰ برگزار شد با احتیاط دو تیم همراه بود و همین هم باعث شد هیچ گلی بین دو تیم را رد و بدل نشود و مجدداً نتیجه صفر - صفر بر اسکوربرد ورزشگاه نقش ببندد.

دربی ۹۸ پایتخت یکی از حساس‌ترین تقابل‌های سرخابی‌ها در سال‌های اخیر است و می‌تواند سرنوشت قهرمان لیگ بیست و یکم را تعیین نماید. استقلال با پیروزی در این مسابقه اختلاف خود با پرسپولیس را به عدد ۹ رسانده و کم کم می‌تواند مهیای قهرمانی شود. در سوی دیگر پرسپولیسی‌ها که رویای کسب ششمین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر را در سر دارند حالا با اختلافی ۶ امتیازی با استقلال روبرو شده اند و تنها راه نجات آن‌ها از این وضعیت و زنده بودن امید‌های قهرمانی پیروزی در این نبرد شش امتیازی خواهد بود.

با تمام شواهد و انگیزه‌هایی که از دو تیم سراغ داریم می‌توان پیش بینی کرد دیداری هیجان انگیز همراه با گل در پیش رو خواهد بود. پرسپولیس با ۳۳ گل زده برترین خط حمله این فصل از رقابت‌های فوتبال ایران را در دست دارد و استقلال با یک گل کمتر یعنی با ۳۲ گل زده دومین خط حمله آتشین لیگ ایران است و قطعا هیچ کدام از دو تیم برای تساوی و یک مسابقه بی هیجان پا به میدان نخواهد گذاشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید