231532

اسکوچیچ: برخی مدت زیادی صبر کردند تا باخت ما را ببینند و انتقاد کنند/ برای جبران بازی گذشته وارد میدان می‌شویم

دنیای معدن- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی قبلی را متاسفانه با نتیجه خوبی به اتمام نرساندیم و فردا برای جبران نتیجه وارد بازی می‌شویم.

به گزارش دنیای معدن - دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل لبنان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی قبلی را متاسفانه با نتیجه خوبی به اتمام نرساندیم و فردا برای جبران نتیجه وارد بازی می‌شویم. خیلی امیدواریم دیدار با لبنان را هم خوبی تمام کنیم تا حسن ختام خوبی برای مقدماتی جام جهانی باشد.

*تعدادی از بازیکنان را به دلیل مصدومیت و کرونا در اختیار نداریم و این موضوع مشکلی است که برای ما وجود دارد. امیدوارم بتوانم بازی خوبی انجام بدهیم، زیرا نسبت به دیدار فردا خیلی خوشبین هستم.

*چنین صحبت‌هایی تاثیری رو من و تیمم ندارد. در این دوسال که نباخته بودیم خیلی‌ها منتظر بودند به چنین روزی برسیم تا بتوانند انتقادات خود را از تیم ملی ابراز کنند، اما من با آرامش با این صحبت‌ها برخورد کردم. در ضمن فدراسیون هم موضع رسمی اش را اعلام کرد و من چیزی برای اضافه کردن ندارم.

*دنبال بهانه جویی نسبت به نتیجه بازی با کره جنوبی نیستم، اما باید یادآوری کنم چند بازیکن را به دلیل کرونا و دو بازیکن را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم. برای تیم ایران وقتی ۷ نفر از ترکیب اصلی اش را در اختیار نداشته باشد قطعا کار سخت می‌شود. باید بگویم سفر طولانی پیش رو داشتیم و بدون آماده سازی و داشتن تیم کامل در تمرینات پا به زمین گذاشتیم.

*من نمی‌دانم چرا فقط به بازی با کره لقب بازی بزرگ را می‌دهید! اگر یادتان باشد در بازی‌های مرحله قبل چهار بازی بسیار حیاتی داشتیم و آن دیدارها هم بازی بزرگ بودند. این را هم درک می‌کنم که بعد از صعود به جام جهانی توقعات تا حدی بالا رفته و بازی تشریفاتی ما با کره بازی مهمی تلقی می‌شود. البته من از این موضوع خوشحالم که سطح توقعات از تیم ملی تا این حد بالا رفته است. انتقادات هم طبیعی است بعد از اینکه 15 بازی را بدون باخت سپری کردم می‌دانم که انتقاداتی مطرح می‌شود و من هم آنها را با آغوش باز می‌پذیرم، ولی در نهایت از مسیری که آمدیم راضی هستم.

بیشتر بخوانید:

 

دیدگاهتان را بنویسید