231426

بازیکن موردنظر یحیی گل محمدی از اروپا می آید

دنیای معدن- تیم فوتبال پرسپولیس برای تقویت خط دفاع به دنبال جذب بازیکن جدید است.

به گزارش دنیای معدن، ایمان سلیمی که پس از دوران کوتاه مدت حضور در سِرد اسلواکی به ایران بازگشت و در نقل و انتقالات تابستانی با باشگاه گل‌گهر سیرجان قرارداد امضاء کرد، بخاطر آسیب دیدگی نتوانست این تیم را در لیگ بیست و یکم همراهی کند.

مدافع سابق تراکتور در اوایل فصل با آسیب دیدگی جدی پیدا مواجه شد و پس از معاینه پزشکی مشخص شد دچار پارگی رباط صلیبی شده و نمی‌تواند در گل‌گهر سیرجان بماند.

باشگاه گل گهر هم اعلام کرد که متاسفانه این بازیکن در جریان یک بازی محلی دچار مصدومیت می‌شود که پس از بررسی‌های پزشکی و میزان مصدومیت وی مشخص شد ادامه‌ی همکاری باشگاه و آقای سلیمی برای ابتدای فصل امکان‌پذیر نمی‌باشد.

اکنون این بازیکن روزهای نقاهت خود را به سر می برد.ایمان سلیمی مدافع سابق گل‌گهر و تراکتور برای بازگشت به لیگ‌برتر تمرینات اختصاصی خود را از سر گرفته است.

گفته می شود سلیمی یکی از گزینه‌های‌جدی یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس برای تقویت خط دفاعی این تیم در نقل‌وانتقالات تابستانی است. باید دید در آینده نزدیک سرمربی قرمزها برای جذب سلیمی چه تصمیمی دارد؟

برخی از رسانه ها اعلام کردند که فرهاد مجیدی، سرمربی آبی ها هم به دنبال این بازیکن است و از مسئولان باشگاه درخواست کرده که در نقل و انتقالات تابستانی او را برای فصل آینده خریداری کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید