230245

باشگاه پرسپولیس در جذب مهاجم خارجی دوباره گاف داد؟

دنیای معدن – پرسپولیس به دنبال آن است تا با جذب شیرزود تمیروف ازبک، خط حمله تیم خود را تقویت کند.

به گزارش دنیای معدن، باشگاه پرسپولیس در دو هفته گذشته سعی دارد تا با جذب یک مهاجم خارجی، خواسته یحیی گل محمدی مبنی بر تقویت خط حمله سرخپوشان را عملی کند.

در همین رابطه، مدیران پرسپولیس گزینه‌های زیادی را به سرمربی خود معرفی کرده و از وی خواسته‌اند تا گزینه مورد نظر را به باشگاه معرفی کند. در چند روز گذشته یک مهاجم اروپایی با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید و حتی بلیت سفر او به ایران نیز تهیه شد اما چند ساعت مانده به سفر این مهاجم اروپایی مشخص شد وی با توجه به قوانین لیگ برتر نمی‌تواند به باشگاه پرسپولیس ملحق شود.

حالا و پس از یک هفته گفته می‌شود شیرزود تمیروف ازبک با قابلیت بازی در پست وینگر چپ و مهاجم نوک مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و این مهاجم احتمالا امشب برای عقد قرارداد با پرسپولیسی‌ها به ایران خواهد آمد. اما خبری از چند ساعت پیش در چند کانال خبری منتشر شد که این بازیکن در موعد مقرر قرارداد خود را با تیم پاختکور فسخ نکرده و بنابراین تمیروف بازیکن آزاد نیست و نمی‌تواند به باشگاه پرسپولیس بپیوندد.

اما پیگیری های شفقنا ورزشی نشان می‌دهد که شیرزود تمیروف قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر با باشگاه پاختاکور فسخ قرارداد کرده است و باشگاه پرسپولیس استعلامات لازم را از فدراسیون ازبکستان انجام داده و با خیال راحت با مهاجم جدید قرارداد امضا خواهد کرد.

با جذب شیرزود تمیروف طلسم جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیسی ها خواهد شکست.

 

دیدگاهتان را بنویسید