231413

کنایه های سنگین پیشکسوت پرسپولیس: عابدزاده درحد تیم ملی نیست؛ کمر ایران را شکست

دنیای معدن- وحید قلیچ معتقد است امیرعابدزاده گل بدی خورد و از آن بدتر زمان اشتباه او بود که کمر تیم ملی را شکست.

به گزارش دنیای معدن، وحید قلیچ معتقد است امیرعابدزاده گل بدی خورد و از آن بدتر زمان اشتباه او بود که کمر تیم ملی را شکست.

دروازه بان اسبق پرسپولیس یکی از بینندگان تلویزیونی بازی ایران و کره جنوبی بود که از تماشای این دیدار حسابی دمق شده است. تازه ترین صحبت های وحید قلیچ با خبرورزشی را در زیر بخوانید؛

بدون هیچ مقدمه ای می خواهیم نظر شما را درخصوص عملکرد امیر عابدزاده درون دروازه تیم ملی برابر کره جنوبی بدانیم؟

واقعیت را بگویم یا اینکه ...؟

معلوم است که باید واقعیت را بگویید؟

اگر حرفی بزنم فردا ما را متهم به دشمنی با عابدزاده می کنند درحالی که اگر قرار بود پسر فوتبالیست ها موفق شده و به تیم ملی برسند امروز جایی به بقیه نمی رسید!

یعنی چه؟

اینکه بی تعارف امیر عابدزاده درحد تیم ملی نیست و با گلی که خورد کمر تیم ملی را شکست. از آن بدتر دقیقه 47 بود که وقتی تیم گل می خورد با سرخوردگی وارد رختکن می شود درحالی که می توانست آن گل را نخورد.

اما شوت «سون» کره ای هم فوق العاده محکم و خطرناک بود؟

چرا مشت نکرد؟ چرا با کف دو دست گرفت که به درون دروازه برود؟ وقتی شوت محکمی سمت دروازه می آید باید آن را مشت کنید تا دور شود اما امیر عابدزاده نشان داد از لحاظ تکنیکی مشکلات زیادی دارد.

آیا مقصر این باخت فقط امیر عابدزاده بود؟

نه! از او مقصرتر اسکوچیچ بود. این آقا اصلا درحد نیمکت تیم ایران نیست و در حد همان تیم خونه به خونه است که سرمربی آن بود. من نمی دانم چطور سرمربی تیم ایران شد؟

ولی با همین اسکوچیچ تیم ملی 10 بازی نباخت؟

بله اما این تیم ملی و سرمربی اش عیار 18 یا 24 نبودند و فقط آب طلا روی آن کشیده بودند.  بردن لبنان، بحرین و عراق ضعیف شده که هنر نیست و حالا عیار این تیم و سرمربی کروات مشخص شد. اگر مثل کی روش تیم کره جنوبی را در کره جنوبی شکست می داد ثابت می کرد مربی است اما ... باور کنید اگر با این مربی به جام جهانی برویم، مسخره شده و سوژه خنده تمام دنیا می شویم!

غیبت مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش هم مؤثر بود. نبود؟

فقط یک جمله بگویم که خدا پدرو مادر " خوبان عالم" را بیامرزد!

 

دیدگاهتان را بنویسید