230830

علیرضا بیرانوند تصمیمش را برای بازگشت به پرسپولیس گرفت

دنیای معدن- بیرانوند همچنان در بواویشتا نیمکت‌نشین است و برای از دست ندادن جام‌جهانی تصمیم دارد به لیگ ایران برگردد.

به گزارش دنیای معدن، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ایرانی باشگاه بواویشتای پرتغال در بازی شنبه‌شب تیمش برابر براگا هم غایب بود تا روزهای سخت و طاقت‌فرسای او در فوتبال اروپا ادامه داشته باشد.

روند شکست‌ناپذیری بواویشتا در ۴ هفته گذشته که با ۳ تساوی و یک برد برای آنها همراه بود، در بازی مقابل براگا هم ادامه پیدا کرد و یاران بیرانوند صاحب یک امتیاز مهم مقابل تیم چهارم جدول شدند. بیرانوند اما آخرین بار در هفته چهاردهم لیگ برتر پرتغال مقابل اسپورتینگ به میدان رفته و پس از آن یا در فهرست ۱۸ نفره تیمش قرار نداشته یا اینکه نیمکت‌نشین بوده است. این وضعیت با نگرانی بیرانوند همراه شده و ادامه این روند می‌تواند حتی آینده فوتبالی این بازیکن را هم با خطر مواجه کند.

برای بیرانوند حضور در جام جهانی قطر و قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم ملی بسیار مهم است. او هم‌اکنون در تیم ملی نیمکت‌نشین شده و جایش را به امیر عابدزاده داده است ولی بیرانوند که در جام‌جهانی روسیه درخشش قابل توجهی داشت، به اندازه کافی زمان دارد تا این وضعیت را تغییر داده و دوباره در چارچوب دروازه تیم ملی بایستد. با توجه به موقعیت بیرانوند در فوتبال اروپا، هم‌اکنون مهم‌ترین گزینه‌ای که در ذهن او قرار گرفته، بازگشت به فوتبال ایران است. عقیده بیرانوند این است که ادامه حضور در فوتبال اروپا شاید همچنان با نیمکت‌نشینی‌اش همراه شود و این موضوع می‌تواند حتی به قیمت نیمکت‌نشینی در جام جهانی باشد. او در همین نقل و انتقالات زمستانی با پیشنهاد پرسپولیس مواجه شد که البته نتوانست رضایت باشگاهش را برای بازگشت به فوتبال ایران جلب کند.

مهم‌ترین هدف بیرانوند برای فصل بعد بازگشت به فوتبال ایران است و قطعا پرسپولیس گزینه اول این بازیکن خواهد بود. او حتی به نزدیکانش گفته که فقط دوست دارد برای پرسپولیس بازی کند و شرایط پرسپولیس در خط دروازه هم طوری است که قطعا مدیران و کادر فنی این تیم از بازگشت او استقبال خواهند کرد. با وجود تمدید قرارداد حامد لک و جذب احمد گوهری، قطعا پرسپولیس درصورت بازگشت بیرانوند از فوتبال اروپا به‌دنبال جذب این بازیکن خواهد بود. پرسپولیس این فصل بابت اشتباهات لک لطمه شدیدی خورد و قطعا بازگشت بیرانوند می‌تواند یک سود دوطرفه برای طرفین باشد. باید منتظر پایان فصل جاری و تصمیم مهم بیرانوند برای بازگشت به فوتبال ایران باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید