231396

۱۵ امتیاز تا قهرمانی استقلال درلیگ بیست و یکم| ۷ بازی سرنوشت ساز در انتظار مجیدی

دنیای معدن- استقلال تا رسیدن به قهرمانی لیگ بیست و یکم ۱۵ امتیاز فاصله دارد و اگر بتواند در ۷ بازی باقی مانده این امتیازات را جمع آوری کند، قهرمان لیگ خواهد شد.

به گزارش دنیای معدن، تمرینات استقلال از روز گذشته در ورزشگاه آرارات تهران آغاز شده است. آبی‌ها که موفق شدند شکست در دربی ۹۸ را در دقیقه ۸۱ با گل رودی ژستد با تساوی به پایان برسانند و فاصله شش امتیازی با رقیب سنتی خود را حفظ کنند برای رسیدن به قهرمانی لیگ بیست و یکم باید ۱۵ امتیاز از ۲۱ امتیاز باقی مانده را به دست آورند. در واقع اگر استقلالی‌ها بتوانند از ۷ بازی پیش رو دست کم در ۵ بازی به برتری برسند، راه‌شان برای رسیدن به قهرمانی هموار خواهد شد.

 

استقلال اکنون تفاضل مطلوبی دارد و چنانچه در روز پایانی لیگ هم امتیاز با پرسپولیس شود، به عنوان قهرمانی دست خواهد یافت. دوتیم در دو بازی رو در رو نیز به تساوی رسیده‌اند و در روز آخر لیگ اگر هم امتیاز باشند، تفاضل گل جایگاه آن‌ها را مشخص خواهد کرد.

 

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در تمرین اخیر این تیم به بازیکنان درباره اهمیت ۷ بازی باقی مانده نکاتی را تذکر داده است. مجیدی از شاگردانش خواسته بازی‌های باقی مانده را جدی بگیرند تا شاید استقلال که اکنون مدعی اول قهرمانی محسوب می‌شود، بعد از ۸ سال ناکامی بتواند جام قهرمانی لیگ برتر را به چنگ آورد.

 

شاید اگر استقلال در دربی به برتری می‌رسید با آرامش بهتری در جام حذفی هم ظاهر می‌شد، اما تساوی در دربی حالا اهمیت بازی‌های باقی مانده در لیگ برتر را برای استقلال دو چندان کرده و آبی‌ها باید به کسب پیروزی‌های خود در بازی‌های آتی ادامه دهند تا جایگاه‌شان در صدر جدول دستخوش تغییرات احتمالی نشود.

 

استقلال بعد از تعطیلات نوروز در تاریخ ۱۶ فروردین ابتدا با پیکان بازی خواهد کرد و سپس در جام حذفی مقابل تیم نساجی قرار می‌گیرد.



 

دیدگاهتان را بنویسید