231198

انگیزه‌های سرمربی آبی‌پوشان در دربی ۹۸؛ فرهاد در اوج محبوبیت؟

دنیای معدن- سرمربی استقلال با برتری در دربی می‌تواند به اوج محبوبیت در این تیم برسد؛ محبوبیتی که او را در تاریخ این باشگاه ماندگار خواهد کرد.

به گزارش دنیای معدن - نود و هشتمین دربی تهران عصر پنجشنبه در ورزشگاه آزادی بین پرسپولیس و استقلال برگزار خواهد شد. دربی بازی انگیزه‌هاست و تیمی که از لحاظ روحی و روانی و انگیزشی در سطح بالاتری قرار داشته باشد شانس بیشتری برای برتری در این میدان خواهد داشت.

در همین راستا به بررسی انگیزه سرمربی استقلال در این مسابقه خواهیم پرداخت:

فرهاد مجیدی که در سومین مقطع از سرمربیگری خود در باشگاه استقلال قرار دارد، قرار است برای ششمین بار در دربی‌ها روی نیمکت تیم محبوبش بنشیند. او در ۵ دربی گذشته که سرمربی آبی‌ها بوده هرگز نتوانسته در جریان بازی رقیب سنتی راه مغلوب کند و این بار بیش از هر وقتی نیاز به یک پیروزی در این نبرد دارد.

سرمربی آبی پوشان پایتخت پس از اینکه برای اولین بار تیم دلخواه خود را با بازیکنان مدنظرش بست و در حال حاضر هم از وجود ۴ بازیکن خارجی در بین شاگردانش بهره می‌برد، شانس زیادی برای قهرمان کردن تیمش در اختیار دارد و با اندکی تدبیر و تیزهوشی می‌تواند این رویا را عملی سازد.

استقلال پس از قهرمانی در لیگ دوازدهم به مدت ۸ فصل از لمس جام قهرمانی لیگ برتر ایران به دور بوده و بیش از هر تیمی عطش قهرمانی را در سر دارد. آبی‌ها امسال بیشتر از هر تیمی امتیاز کسب کرده و به کسب رتبه اول و بالا بردن جام لیگ برتر نزدیک هستند.

فرهاد مجیدی برای اثبات خود به عنوان یک مربی مطرح و کاربلد، پس از باخت در ۲ فینال جام حذفی، نیاز مبرمی به کسب یک جام برای هواداران استقلال دارد و به هیچ وجه قصد پا پس کشیدن و تعویض جایگاه خود در جدول با تیم دیگری را نخواهد داشت. او که در دوران بازی و پس از آن، چهره بسیار محبوبی در بین استقلالی هاست حالا می‌تواند با قهرمان کردن این تیم در لیگ برتر به اوج محبوبیت بین هواداران آبی برسد.

 

دیدگاهتان را بنویسید