231294

حمله بی سابقه پیشکسوت پرسپولیس به یحیی

دنیای معدن- پیشکسوت تیم پرسپولیس به تندی از سرمربی این تیم انتقاد کرد.

به گزارش دنیای معدن؛ ضیا عربشاهی درباره عملکرد تیم پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۹۸ اظهار داشت: تمام بازی‌های لیگ یک طرف و دیدار دربی هم یک طرف؛ زیرا این دیدار حساس‌ترین بازی فصل برای دو تیم پایتخت‌نشین بود. تعجب من از گل‌محمدی اینجاست که وقتی او به خوبی از اهمیت کسب ۳ امتیاز در دربی آگاه است چرا باید دست به تغییر چینش ابتدایی تیم خود بزند. حتی یک مربی که تازه پایین‌ترین مدرک مربیگری آسیا را اخذ کرده ۲ بازیکن اصلی خود در قلب دفاع را از ترکیب بیرون نمی‌گذارد.

وی افزود: باعث تعجب است، زیرا این ۲ مدافع در طول فصل زیاد سابقه کنار هم بازی کردن را نداشتند و در مقابل چرا باید مدافعان باتجربه و سرحالی مانند سیدجلال حسینی و وحدت هنانوف را نیمکت نشین کند؟ سوال من از کادر فنی پرسپولیس اینست که چرا این ۲ نفر در دربی نبودند و کسانی که تجربه چندان بالایی ندارند باید به زمین فرستاده شوند؟ به نظرم ۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس با این ترکیبی که گل‌محمدی به زمین فرستاد ناراحت شدند.

عربشاهی تصریح کرد: بازی درگیرانه‌ای بود و هر دو تیم در وسط زمین محکم بازی می‌کردند، اما در مورد عدم حضور کامیابی‌نیا در ترکیب پرسپولیس بهتر است کادر فنی توضیح دهد. آقا یحیی ما می‌توانستیم ۳ امتیاز این دیدار را بگیریم، اما روی اشتباهات تاکتیکی شما و دستیارانتان این اتفاق رخ نداد. به نظرم این تساوی دست کمی از شکست ندارد و شما باعث ناراحتی هواداران شدید.

وی با انتقاد از رفتار گل‌محمدی پس از دریافت گل تساوی اظهار کرد: تنها استنباط من اینست که شما خواستید اشتباهات خودتان را به این طریق لاپوشانی کنید و گرنه اصلا فکر این هواداران نبودید. چه خوب است در اتاقی بنشینید و به اشتباهاتی که مرتکب شدید فکر کنید. درست نیست اشتباهات خودمان را گردن دیگران بیاندازیم. امیدوارم پرسپولیس بتواند دوباره شرایط روحی و روانی خود را بازیابی کند و دوباره به روزهای خوبش برگردد.

عربشاهی در پایان گفت: هنوز هم معتقدم قهرمانی دور از دسترس نیست. شاید با گفتن این صحبت‌ها هواداران به من بی‌احترامی کنند، اما باید بدانند من هوادار دیروز و امروز پرسپولیس نیستم، بلکه ۱۴ سال با افتخار پیراهن این تیم را پوشیده‌ام و به خیلی از پیشنهادات بابت علاقه‌ام به پرسپولیس پاسخ منفی دادم؛ موضوعی که اکنون دیگر مشاهده نمی‌شود و برای خیلی از بازیکنان مسائل مالی اهمیت به مراتب بیشتری نسبت به پیراهن، عِرق و تعصب دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید