230922

مهارت ویژه استقلال در لیگ بیست و یکم لو رفت

دنیای معدن- حمیدرضا بابایی پیشکسوت آبی های تهران در آستانه آغاز بازی های هفته بیست و دوم لیگ برتر با بیان این نکته که تقابل علیرضا منصوریان با استقلال همیشه جذاب بوده است، مدعی شد که مهارت شاگردان فرهاد مجیدی در فصل جاری در گل نخوردن است.

به گزارش دنیای معدن، پیشکسوت آبی های پایتخت گفت که قرعه برای استقلال و پرسپولیس دشوار شده، اما اگر دو تیم از این مرحله عبور کنند مطمئنا شاهد حضور آن‌ها در فینال خواهیم بود.

حمیدرضا بابایی در خصوص بازی استقلال تهران مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:

بازی استقلال و نفت آبادان جذاب خواهد بود. آبی ها یک چیدمان خاص دارند و هرکدام از بازی‌ها برای این تیم نوعی فینال است و بازی به بازی پیش می‌روند. اکنون استقلالی‌ها در بهترین حالت ممکن در صدر جدول قرار گرفته‌اند و این را مدیون مدیریت هستند که بعد از چندین سال آرامش را به این تیم بازگردانده و همچنین کادرفنی حرفه‌ای که به خوبی تیم را هماهنگ کرده‌اند.

وی افزود:

صنعت نفت آبادان در بازی گذشته موفق شد تیم پرسپولیس را شکست دهد و با روحیه مضاعف به مصاف استقلال خواهد آمد تا نشان دهد پیروزی مقابل پرسپولیس شانسی نبوده. منصوریان از استقلالی‌های با تعصب است، اما الان مربی تیم آبادان است و تمام تلاشش را می‌کند تا هواداران آبادانی را خوشحال کند و از این رو تقابل او با استقلال جذاب می‌شود.

پیشکسوت تیم فوتبلال استقلال ادامه داد:

هدف اول نفت آبادان در بازی فردا گل نخوردن است؛ زیرا بازی در تهران است و آنها سعی می‌کنند چشم به ضد حملات بدوزند و از این جهت بازیکنان در خط دفاعی باید حواسشان به این مسئله باشد. از وقتی یزدانی و مرادمند رفتند، ناهماهنگی در خط دفاع دیده شد، اما هرچه می‌گذرد خط دفاعی استقلال هماهنگ می‌شوند. مهم تفکر گل نخوردن است که بازیکنان استقلال در آن مهارت دارند.

بابایی در پایان در خصوص تقابل استقلال و نساجی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی خاطر نشان کرد:

قرعه هم برای استقلال و هم برای پرسپولیس دشوار شده، اما اگر دو تیم از این مرحله عبور کنند مطمئنا شاهد حضور آن‌ها در فینال خواهیم بود. نساجی همواره طی این فصل خوب کار کرده و اگر استقلال آن‌ها را دست کم بگیرد مسلما خطرساز خواهد شد. استقلال تیم بزرگی است و با قدرت بازیکنان استقلال برنده این دیدار خواهد شد

 

دیدگاهتان را بنویسید