229480

ماجرای اختلاف کنعانی‌زادگان و سیاوش یزدانی و ادعای عجیب شجاع خلیل‌زاده

دنیای معدن- در شرایطی که مدافع ملی‌پوش استقلال به علنی‌ترین شکل ممکن درباره اختلافش با همبازی‌اش در تیم ملی صحبت کرده، دیگر مدافع تیم ملی واکنش عجیبی به این موضوع داشته است.

به گزارش دنیای معدن، ماجرای اختلاف کنعانی‌زادگان و سیاوش یزدانی از جایی کلید خورد که شایعه شد سیاوش یزدانی در انتشار فایل صوتی جنجالی در فضای مجازی نقش داشته است.

یزدانی که پیش از این در توئیتی، نقش خودش در انتشار فایل مربوطه را تکذیب کرده بود، بعد از بازی استقلال مقابل پیکان، سفره دلش را پیش خبرنگاران باز کرد و درباره اختلافش با رقیبش در تیم ملی گفت: او هیچ وقت رفیق من نبوده و نخواهد بود چون خودش و دوستانش این کار ناجوانمردانه را کردند و بعد انداختند گردن من. من با او در تیم ملی هم ارتباطی ندارم و همانطور که گفتم به هیچ عنوان نمی‌توانم او را ببخشم.

در چنین شرایطی، شجاع خلیل‌زاده در بخشی از مصاحبه‌اش به ماجرای اختلاف دو همبازی‌اش واکنش نشان داده و قهر آنها در اردوی تیم ملی را تکذیب کرده است.

او گفته است:" چنین موضوعی نبود، هم حسین و هم سیاوش بازیکنان خوبی هستند که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند. واقعیتش من به چشم ندیدیم که آنها با هم حرف نزنند. ضمن اینکه نباید تیم ملی را رنگی بکنیم. من در پرسپولیس بازی کرده‌ام و از طرفی همه بازیکنان استقلال هم رفقایم هستند. هواداران گول این صحبت‌ها را نخورند."

 

دیدگاهتان را بنویسید