230992

سورپرایز جالب یحیی/ زوج مازندرانی در قلب خط دفاع فصل آینده پرسپولیس

دنیای معدن- در حالی هنوز 8 هفته به پایان مسابقات لیگ بیست و یکم باقی‌مانده است اما با پایان یافتن لیگ ستارگان قطر گمانه‌زنی بر سر بازگشت لژیونرهای ایرانی به لیگ برتر و باشگاه پرسپولیس آغاز شده است.

به گزارش دنیای معدن، شجاع خلیل زاده یکی از بازیکنانی است که این روزها صحبت‌های زیادی درباره بازگشت او به پرسپولیس شنیده می شود. این مدافع ملی پوش پس از صعود قرمزها به فینال لیگ قهرمانان آسیا در حالی که با پیشنهاد الریان قطر روبه‌رو شده بود در اقدامی عجیب قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد تا هواداران تیمش را شدیدا ناراحت کند.

هواداران پرسپولیس که از این اقدام شجاع ناراحت و خشمگین هستند با آنفالو کردن او در آن مقطع سعی کردن اعتراض خود را به این اقدام مدافع الریان نشان دهند. او که قراردادش با الریان به پایان رسیده است در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود و گفته می شود با پیشنهاد کادر فنی قرمزها احتمال دارد فصل آینده مجدد پیراهن قرمز پرسپولیس را بر تن کند.

یکی دیگر از بازیکنانی که نام او در چند سال گذشته مرتب به پرسپولیس لینک شده مرتضی پور علی‌ گنجی است که این روزها پس از طی کردن دوران مصدومیت در تمرینات پرسپولیس گاه و بیگاه حاضر می شود تا به شرایط مسابقه برسد. پورعلی‌گنجی که تحت قرارداد باشگاه شنزن چین است اما به دلیل اختلافات مالی که با این باشگاه دارد می خواهد قراردادش را با چینی‌ها فسخ کند.

با توجه به علاقه این بازیکن به پرسپولیس و رابطه خوب او با یحیی گل‌ محمدی این احتمال وجود دارد او در تابستان به جمع بازیکنان پرسپولیس اضافه شود اما یکی از نگرانی‌های هواداران و کادرفنی قرمزها این است که پورعلی گنجی علیرغم داشتن پیشنهادهای مالی از لیگ برتر ایران و پرسپولیس اولویت خود را بازی در لیگ های خارجی گذاشته و گفته تا زمانی که بتواند در خارج از کشور بازی کند، برنامه‌ای برای برگشت به فوتبال ایران نخواهد داشت. او مطمئنا دلار و یورو را با ریال عوض نخواهد کرد.

درباره شجاع خلیل‌زاده هم دو مساله وجود دارد. یکی اینکه آیا او حاضر است قید بازی در لیگ ستارگان قطر و مسائل مالی را بزند و به ایران برگردد و از طرف دیگر اگر فرض کنیم که چنین اتفاقی رخ خواهد داد، آیا با توجه به نحوه جدایی او از پرسپولیس، هواداران این تیم با بازگشت او به تیمشان کنار می‌آیند یا نه.

 

دیدگاهتان را بنویسید