230677

ستاره استقلال صدای علیرضا نیکبخت واحدی را درآورد

دنیای معدن- علیرضا نیکبخت واحدی پیشکسوت فوتبال در مورد شرایط استقلال و مسابقات لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش دنیای معدن، علیرضا نیکبخت واحدی در خصوص شرایط این روزهای استقلال اظهار داشت: استقلال شرایط خوبی دارد و این روزها به دور از حاشیه و با تمرکز روی مسائل فنی نتایج خوبی هم کسب کرده است و با ادامه این روند می‌تواند بعد از چند سال دوری از قهرمانی به این عنوان در لیگ برتر دست پیدا کند. دیدارهای حساسی در پیش است و نتایج چند دیدار مهم آینده خیلی تعیین کننده خواهد بود ولی ایمان دارم با انسجامی که در تیم وجود دارد و همدلی میان کادرفنی و بازیکنان نتایج خوبی کسب خواهد شد و صدر جدول از دست نخواهد رفت.

وی در مورد جدایی دو مدافع استقلال گفت: این موضوع هم ضربه سنگینی به وضعیت خود دو بازیکن می‌زند و هم استقلال که به انسجام خوبی در مسائل تاکتیکی رسیده است دچار نوسان می‌شود. سیاوش یزدانی یک ستون در قلب خط دفاعی استقلال بود و یک مهره بدون جایگزین است و مرادمند هم از بهترین مدافعان میانی لیگ برتر بود ولی بازهم به نظرم شرایط خیلی بد نیست و دانشگر، چشمی و غلامی می‌توانند کار را برای استقلال در بیاورند و در بین مدافعان شاخص لیگ محسوب می‌شوند. این مدافع جدید برزیلی هم که جدیداً اضافه شده است را نمی‌شناسم ولی با توجه به اینکه کادرفنی نشان داده با مطالعه خرید می‌کند قطعاً می‌تواند بازیکن مفیدی باشد، ضمن اینکه رزومه خوبی هم دارد و امیدوارم بتواند کمک کند.

پیشکسوت فوتبال در مورد تقابل امروز استقلال مقابل گل گهر توضیح داد: این بازی خیلی حساس است و یک جورهایی می‌شود گفت حکم مرگ و زندگی برای دو تیم دارد. از یک طرف آقای قلعه‌نویی و چند بازیکن سابق استقلال در گل گهر هستند که حساسیت بازی را زیاد می‌کند. معمولاً بازیکنان سابق سرخابی‌ها وقتی مقابل تیم سابق خود قرار می‌گیرند انگیزه زیادی دارند و همین کار را سخت می‌کند. گل گهر از تیم‌های خوب لیگ است و نتایج اخیرش هم نشان داده چه تیم قابل احترامی هستند. بعد از آن امتیازاتی که ازشان کسر شد کار سختی بود بتوانند دوباره از لحاظ روحی برگردند ولی این اتفاق افتاد. من خودم تجربه کسر امتیاز از تیم در زمان بازی را دارم و حتی کسر یک امتیاز هم شرایط روحی تیم را داغان می‌کند چه رسد به ۷ امتیاز. به هر جهت امیدوارم مردم بازی زیبا و جوانمردانه‌ای ببینند و امیدوارم استقلال نتیجه خوبی بگیرد و نتیجه این دو بازی قبل از دربی روی شرایط روحی تیم در دربی هم تاثیرگذار است.

نیکبخت در مورد انتقادهایی که از ژستد می‌شود گفت: به نظر من ژستد بازیکن خیلی خوبی است و حکم احمد مومن زاده در زمان ما را دارد که همه کار در زمین می‌کرد ولی چون گل نمی‌زد همه فکر می‌کردند بد بازی می‌کند در حالی که جنگنده بود، دوندگی داشت، دفاع حریف را به خود مشغول می‌کرد، خطا می‌گرفت، فضا سازی می‌کرد، پاس می‌داد و هر کار مفیدی در زمین بود انجام می‌داد و ژستد هم به همین صورت بازیکن خوب و مفیدی است ولی چون چند هفته گل نزده تحت فشار است و همین موضوع استرسش را بیشتر می‌کند و امیدوارم به زودی گل بزند تا با آرامش بیشتری بازی کند.

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت پرسپولیس بعد از اضافه شدن رضاییان توضیح داد:‌ پرسپولیس اگر خوب نتیجه می‌گیرد و مدعی است به خاطر انسجام تیمی و حفظ ستاره‌هایشان است و از وقتی رامین رضاییان آمده من آن بازیکنی که قبلاً از او سراغ داشتم را ندیدم و کار خاصی انجام نداده و ستاره این روزهای پرسپولیس بازیکنانی مثل وحید امیری هستند که واقعاً فوق العاده بازی می‌کنند و مثل الماس در این تیم می‌درخشد.

وی در مورد تغییرات اخیر فدراسیون فوتبال هم عنوان کرد: چیزی ندارم بگویم و فقط می‌گویم این یک فاجعه بود که در فدراسیون فوتبال ما رخ داد و این همه تخلف در این مدت کم واقعاً جای سوال دارد و همه دارند علیه هم افشاگری می‌کنند. الان ما باید آماده جام جهانی باشیم ولی درگیر تغییرات فدراسیون فوتبال هستیم و این قطعاً به فوتبال ما ضربه می‌زند. باز خدا را شکر یک فوتبالی مدیر و کاربلد مثل آقای ماجدی روی کار آمده است که درد فوتبال را می‌فهمد و علاجش را هم بلد است و اگر ایشان در رأس کار باقی بماند می‌تواند موفق شود.

منبع: ایلنا

 

دیدگاهتان را بنویسید