230660

سرماخوردگی یا مصدومیتی پیچیده؟ مدافعی که باز هم دست مجیدی را در پوست گردو گذاشت

دنیای معدن- مدافع تیم فوتبال استقلال باز هم دچار مصدومیت طولانی مدت شده است تا کادرفنی آبی‌پوشان با مشکل روبرو شود.

به گزارش دنیای معدن - تیم فوتبال استقلال در ابتدای فصل خریدی پر سر و صدا انجام داد به طوری که فرهاد مجیدی و احمد مددی (مدیرعامل وقت باشگاه) مدت‌ها در حال مذاکره برای جذب این بازیکن بودند. ابوالفضل جلالی، مدافع چپ سایپا که نمایش خوبی در تیم سقوط کرده‌ی خود داشت، با نظر مجیدی راهی استقلال شد، اما تا نیم فصل به دلیل مصدومیت و مشکلاتی که داشت موفق همراهی آبی‌پوشان نشد.

این مدافع ۲۳ ساله نخستین بار در هفته سیزدهم مقابل مس رفسنجان به عنوان یار تعویضی و به جای جعفر سلمانی به میدان رفت. او چند بازی دیگر هم به همین شکل جانشین سلمانی شد تا اینکه در دیدار مقابل تراکتور از ابتدای بازی برای استقلال به میدان رفت و البته باز هم موفق به بازی کامل نشد و در دقیقه ۵۸ جای خود را به سلمانی داد.

قبل از دیدار استقلال با فجرسپاسی، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی اعلام کرد علاوه بر دو مدافع سرباز و وریا غفوری (به دلیل مسائل انضباطی)، ابوالفضل جلالی را هم به علت سرماخوردگی در اختیار نخواهد داشت و او آن بازی را از دست داد. در دیدار بعدی قرار بود استقلال به مصاف نساجی برود که مجیدی در نشست خبری حاضر نشد و صالح مصطفوی اعلام کرد جلالی به دلیل مصدومیت در لیست استقلال حضور ندارد. برای بازی امروز استقلال و گل‌گهر هم جلالی باز به دلیل مصدومیت در دسترس مربی آبی‌پوشان نیست.

سریال مصدومیت‌ها و غیبت‌های ابوالفضل جلالی در فصلی که استقلال برای قهرمانی در دو جام می جنگد باعث نگرانی کادر فنی و هواداران استقلال شده و احتمالاً شاهد بازی دادن به نفرات جدیدی در سمت چپ خط هافبک این تیم توسط فرهاد مجیدی خواهیم بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید