230624

سپهر حیدری درباره ذوب‌آهن صحبت کند نه پرسپولیس!

دنیای معدن- بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: بهتر است سپهری حیدری که مشکل دارد، در رابطه با ذوب‌آهن اصفهان صحبت کند تا پرسپولیس.

به گزارش دنیای معدن- درباره دیدار تیم‌های استقلال و گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال روندش یکسان بوده و فراز و نشیب نداشته است. بازی با گل‌گهر می‌تواند دیدار خوب و مهمی برای شاگردان فرهاد مجیدی باشد. روند استقلال طوری بوده که از تیم‌های بالای جدول امتیاز گرفته و حتی شکست داده است. استقلال مقابل تیم‌های بالای جدول بهتر بازی می‌کند. امیدوارم یکشنبه این تیم برنده از زمین خارج شود و به صدرنشینی‌اش ادامه دهد.

وی در مورد حواشی زیادی که در خصوص بحث سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند بوجود آمد، خاطرنشان کرد:کسی روی استقلال به خاطر بلبشویی که در گذشته داشت حساب باز نمی‌کرد. امسال با مدیریت و کادرفنی خوب توانستند نتیجه بگیرند. وقتی نتایج خوب استقلال آغاز شد، بقیه تیم‌ها آرام نمی‌نشینند و هزار کار انجام می‌دهند تا استقلال به هدفش نرسد.

بازیکن پیشین تیم استقلال خاطرنشان کرد: در رابطه با سربازی، به نظر من مقصر یکی از مسئولان نیروی انسانی نظام وظیفه بود که اقدامات لازم را انجام نداد. برای معافیت یک بازیکن می‌گویند محرمانه است و شفاف سازی نمی‌کنند، اما به استقلال که رسید این کار را نکردند. بحث من استقلال و پرسپولیس نیست، وحید امیری هم این گونه به خدمت سربازی برود، به مشکل می‌خورد. باید قانونی بگذارند تا به ورزشکاران کمک شود. یزدانی و مرادمند ملی‌پوش بودند و می‌شد به آن‌ها کمک کرد.

منیعی در واکنش به اظهارات سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس که گفته بود اگر استقلال مشکلات پرسپولیس را داشت برای پلی‌آف لیگ یک می‌جنگید، گفت: حیدری مشکل دارد و راجع به او صحبت نکنیم، بهتر است. او چند سال در پرسپولیس بوده که این گونه صحبت می‌کند؟ او باید درباره ذوب‌آهن که تیم سابقش است، صحبت کند نه پرسپولیس!

 

دیدگاهتان را بنویسید