230435

پیام ویژه ستاره پرسپولیسی برای مرد کروات

دنیای معدن- مهاجم تراکتور با درخشش در بازی امروز پیام ویژه ای به سرمربی قبلی تیمش داد.

به گزارش دنیای معدن، یکی از سوالات همیشگی از زونیمیر سولدو، استفاده غیر منظم از محمد عباس زاده در ترکیب تیمش بود. سرمربی کروات معتقد بود که این مهاجم آن طور که باید به درد تاکتیک های تیم او نمی خورد.

عباس زاده که فصل گذشته 12 گل در لیگ برتر و 4 گل در آسیا به ثمر رسانده بود، طی این چند وقت اخیر، تبدیل به مهاجمی کم اثر با بازده پایین شده بود. آخرین گل او مربوط به هفته ششم مقابل پدیده می شد. با این وجود اما به نظر می رسید که مشکل فقط در سبک بازی عباس زاده نیست؛ مهاجم تراکتوری این موضوع را در اولین بازی پس از سولدو به خوبی نشان داد و در قامت یک ستاره ظاهر شد.

تراکتور بازی هفته بیستم خود را امروز در حالی مقابل سپاهان در تبریز برگزار کرد که برای اولین بار سولدو را بعد از برکناری کنار خود نداشت

عباس زاده در این دیدار یک گل زد و یک پاس گل داد تا بلافاصله بعد از خروج سولدو، یک پیام ویژه برای او ارسال کند؛ پیامی که قطعا از سوی مربی کروات دریافت خواهد شد. مهاجم تراکتور همان بازیکنی بود که طی چند ماه اخیر، سرمربی تیم اعتقاد زیادی به او نداشت ولی در اولین بازی بدون این سرمربی، دوباره همان گلزنی شد که به خاطر نبودش در ترکیب از سولدو انتقاد می شد.

عباس زاده امروز یک پاس گل زیبا به پیمان بابایی در نیمه اول داد. پاس او به قدری زیبا بود که بابایی در شادی گل او را با انگشت مقابل دوربین ها نشان داد تا تشکر خود را این گونه ابراز کند. مهاجم تراکتوری ها در نیمه اول دو موقعیت بسیار خوب هم داشت که از دست داد ولی بالاخره در دقیقه 70 با یک ضربه آزاد دیدنی، گل دوم را وارد دروازه سپاهان کرد تا بعد از ماه ها پایش به گلزنی باز شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید