230113

مجیدی: باید با تمرکز به میدان برویم و ۳ امتیاز را کسب کنیم/ درباره مسائل فنی خیلی توضیح نمی‌دهم

دنیای معدن- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با بازیکنان صحبت کرده‌ایم و فاکتور مهم ما این است که بازیکنان ما با تمرکز در میدان حاضر شوند و سه امتیاز بازی را کسب کنند.

به گزارش دنیای معدن - فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی با فجرسپاسی شیراز در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر، صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*چند بازی تیم فجر را نگاه کرده‌ایم. این تیم می‌توانست رتبه بهتری داشته باشد. ۱۲ بازی باقی مانده ما از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است. با بازیکنان صحبت کرده‌ایم و فاکتور مهم ما این است که بازیکنان ما با تمرکز در میدان حاضر شوند و سه امتیاز بازی را کسب کنند.

*سیاوش یزدانی و مردامند را در اختیار نداریم و وریا غفوری را به مسائل انضباطی در ترکیب تیم نخواهیم داشت. همچنین محمد دانشگر به علت مصدومیت جزئی ممکن است به میدان نرود و ابوالفضل جلالی به علت سرماخوردگی از غایبان تیم خواهد بود.

*استفاده از آمانوف در ترکیب استقلال؟ درباره مسائل فنی خیلی توضیح نمی‌دهم، اما آمانوف کمک‌های زیادی به تیم خواهد کرد و امیدوارم این بازیکن بتواند روند رو به رشد خود را ادامه دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید