230261

درخشان: لک حق چنین اشتباهاتی را ندارد/ بازیکنان پرسپولیس از شب زنده‌داری پرهیز کنند

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حامد لک این روز‌ها از لحاظ روحی در سطح مناسبی قرار ندارد و گل بدی مقابل گل گهر دریافت کرد.

به گزارش دنیای معدن، حمید درخشان در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: گل گهر تیم بسیار خوب و قابل احترامی بود و فوتبالی روان بازی کرد. پرسپولیس در نیمه اول موقعیت‌هایی داشت و هنگامی که در یک مسابقه دو تیم برابر باشند و از موقعیت‌های خود استفاده نکند تنبیه می‌شود و اصطلاحاً اگر گل نزنید گل می‌خورید.

وی ادامه داد: در نیمه دوم گل گهر با انگیزه و دوندگی بالا فشار زیادی روی خط هافبک و دفاع پرسپولیس وارد کرد و با تعویض‌های قلعه‌نویی روند این تیم هجومی‌تر شد و متاسفانه روی یک اشتباه بچگانه گل بدی دریافت کردیم. تعویض‌های پرسپولیس هم نتوانستند کمکی به روند تیم و اثبات برتری در زمین داشته باشند. ۱۱ هفته دیگر باقی مانده و هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم.

*امیدوارم لک احیا شده و به شرایط آرمانی قبل برگردد

درخشان درباره عملکرد ضعیف حامد لک در این دیدار گفت: لک این روز‌ها از لحاظ روحی در سطح مناسبی قرار ندارد و گل بدی دریافت کرد. وقتی در یک تیم بزرگ بازی می‌کنید حق چنین اشتباهاتی ندارید و نباید اجازه دهید بعضی از توپ‌ها وارد دروازه شما شود. لک در بازی سوپرجام هم یک گل بد از فولاد دریافت کرد، امیدوارم او احیا شده و به شرایط آرمانی قبل برگردد.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که «آیا می‌توان در بازی بعدی از دروازه‌بان ذخیره استفاده کرد؟» گفت: ما از نزدیک شاهد تمرینات تیم و سطح آمادگی بازیکنان نیستیم و این سرمربی و کادرفنی هستند که عملکرد بازیکنان را از نزدیک رصد می‌کند و تشخیص این اتفاق بر عهده آن‌هاست.

*انتظار بیشتری از پاکدل داریم

درخشان در رابطه با گلزنی‌های حامد پاکدل و تمجید‌هایی که از او می‌شود تصریح کرد: هر بازیکنی به پرسپولیس می‌آید محکوم به این است که بسیار خوب بازی کند و این تیم بازیکنانی با کیفیت بسیار بالا می‌خواهد. پرسپولیس به پای کسی نمی‌نشیند و برای احیا شدن و جا افتادن فرصت زیادی به او نمی‌دهد. وقتی بازیکنی نمی‌تواند در سطح پرسپولیس کار کند باید تلاش بسیار بیشتری انجام دهد و خود را در بین برترین‌های فوتبال ایران قرار دهد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پاکدل وظیفه خود را انجام داده و حتی انتظار بیشتری از او داریم، او صرفاً ۳ گل به ثمر رسانده، اما در پرسپولیس بازیکنانی مانند فرشاد پیوس، علی دایی، ادموند بزیک، غلامرضا فتح آبادی، صفر ایرانپاک و... داشتیم که در بیشتر بازی‌ها گلزنی می‌کردند و آمار بسیار بالایی به ثبت می‌رساند.

*دربی ۹۸ بازی قهرمانی لیگ است

هافبک سال‌های گذشته سرخپوشان پایتخت در خصوص اهمیت دربی ۹۸ در مسیر قهرمانی لیگ تاکید کرد: دربی ۹۸ بازی قهرمانی لیگ است و ۱۰۰ درصد روی مشخص شدن چهره قهرمان این فصل تاثیر خواهد داشت. هر تیمی در این مسابقه پیروز شود قهرمان لیگ بیست و یکم خواهد شد.

او در واکنش به اینکه «هرگاه دو تیم وضعیت خوبی داشته‌اند معمولاً دربی خوب از آب در نیامده» یادآور شد: چرا در زمان ما دربی همیشه پر هیجان و با کیفیت بود؟ باید هر دو تیم و مربیان آن‌ها با شهامت، بدون ترس و احتیاط و با برنامه و تاکتیک مناسب به میدان بروند و منتظر شانس و اتفاقات نباشند.

*بازیکنان پرسپولیس در این مدت تحت تاثیر مشکلات زیادی قرار داشتند

سرمربی سابق پرسپولیس درباره آمادگی روحی روانی سرخپوشان اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس در این مدت تحت تاثیر مشکلات پرتعداد خود از جمله استعفای چند روزه یحیی گل‌محمدی، بسته شدن متعدد پنجره نقل و انتقالات، مسائل مالی، مشکلات زمین تمرین و... قرار داشتند و حالا از لحاظ روحی و روانی در سطح بهتری قرار دارند.

وی خطاب به برخی بازیکنان پرسپولیس گفت: بازیکن پرسپولیس باید زندگی حرفه‌ای داشته باشد و بسیاری از مسائل را رعایت کند، یکی از آن‌ها مناسب بودن ساعت خواب و پرهیز از شب زنده‌داری است. بازیکنان در چنین سطحی باید خودشان بیشتر به فکر زندگی حرفه‌ای شان باشند.

حمید درخشان در رابطه با دیدار هفته بیستم پرسپولیس مقابل مس رفسنجان عنوان کرد: مس تیمی بسیار خوب، جوان، دونده و با برنامه است. پرسپولیس باید در این دیدار خیلی هوشیار باشد و با برنامه و تمام توان به میدان برود و پیروز مسابقه باشد، اگر در این دیدار امتیازات لازم را کسب نکنیم کار در ادامه بسیار سخت خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید