229798

شاه‌ماهی خارجی در تیررس گل محمدی | بمب زمستانی جدید پرسپولیس منفجر می‌شود؟

دنیای معدن- گویا خرید رضاییان آخرین فعالیت باشگاه پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات نیست و یحیی گل محمدی درصدد جذب یک بازیکن خارجی سرشناس برای این تیم است.

به گزارش دنیای معدن، نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر در حالی با تنها خرید احمد گوهری به ساعات پایانی خود نزدیک می‌شد که رامین رضاییان بالاخره با باشگاه الدحیل قطر به توافق رسید تا به این تیم بپیوندد و تا پایان فصل در جمع شاگردان یحیی گل محمدی حاضر شود.

او که پس از پنج سال به جمع بازیکنان پرسپولیس اضافه شده است در دو ماه اخیر به دلیل نیمکت نشینی در السیلیه قطر فرصت کمی برای بازی کردن پیدا کرد تا همین موضوع باعث ابهام درباره وضعیت جسمانی او برای مربیان پرسپولیس شود.

با این حال عملکرد رضاییان در دو جلسه تمرینی با پرسپولیس نشان از آمادگی بالای او داشته تا یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس را امیدوار کند.

کادر فنی سرخپوشان پایتخت قصد دارند رضاییان را پس از دیدار با آلومینیوم اراک در تمرینات تاکتیکی نیز قرار دهند تا بتوانند از او در تقابل با شاگردان امیر قلعه نویی در گل گهر سیرجان استفاده کنند.

اما اخباری که پیرامون باشگاه پرسپولیس شنیده می شود حاکی از آن است که خرید رضاییان آخرین فعالیت این باشگاه در بازار نقل و انتقالات نیست و گل محمدی از مسئولان باشگاه طلب جذب یک مهاجم خارجی با رزومه قوی را کرده است. باید منتطر ماند و دید که مدیران پرسپولیس به این خواسته یحیی جامه عمل می پوشانند یا خیر.

 

دیدگاهتان را بنویسید