229300

آرامش قبل از توفان در اردوی پرسپولیس؛ درویش سیبل انتقادات می‌شود؟

دنیای معدن- عدم پرداخت مطالبات اعضای پرسپولیس از سوی مدیریت جدید این باشگاه همچنان بزرگترین چالش بازیکنان و کادرفنی این تیم با رضا درویش است.

به گزارش دنیای معدن- هرچند بازیکنان پرسپولیس به دلیل بازی حساس امروز برابر فولاد خوزستان هیچ اعتراضی به وعده‌ها و عدم پرداخت مطالبات خود نداشته‌اند، اما از صحبت‌های پنهانی و زمزمه‌های درگوشی بازیکنان کاملاً مشخص است که اوضاع در پرسپولیس به هیچ وجه عادی نیست، با این وجود به احتمال بسیار زیاد شنیده می‌شود بازیکنان پرسپولیس قصد دارند پس از بازی برابر فولاد علیه مدیریت باشگاه موضع‌گیری تندی داشته باشند تا به این ترتیب شاید مشکل مالی آن‌ها حل و فصل شود.

بر خلاف وعده‌هایی که بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس داده شده بود قرار بود تا قبل از بازی سوپرجام، باشگاه مجدداً به آن‌ها پرداختی داشته باشد تا میزان دریافتی آن‌ها به مرز مورد توجه بازیکنان نزدیک شود، اما عدم واریز پول به حساب پرسپولیسی‌ها این اطمینان را برای آن‌ها به وجود آورد که سیستم مدیریت درویش تنها وعده درمانی است و او با ریش گرو گذاشتن می‌خواهد اوضاع را کنترل کند؛ در شرایطی که بازیکنان با وعده پرداخت پول نمی‌تواند مشکلات مالی خود را برطرف سازند.

نگرانی بازیکنان پرسپولیس وقتی جدی‌تر می‌شود که متوجه شدند فعلاً پولی در بساط نیست و این یعنی اینکه ممکن است با این اوضاع آن‌ها در آستانه شب عید مجبور شوند بدون پول و دریافتی به استقبال تعطیلات نوروز بروند به همین دلیل از حالا قصد دارند با فشار مجدد به مدیریت باشگاه زمینه را برای واریز بخش دیگری از مطالبات خود فراهم کنند تا شاید بتوانند مطالبات معوقه خود را به این ترتیب نقد کنند.

هواداران باشگاه پرسپولیس نیز به شدت از نحوه عملکرد رضا درویش ناراضی هستند و معتقدند با این شرایط آن‌ها امکان تکرار قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر را نخواهد داشت و این تهدید بزرگی برای مجموعه پرسپولیس است؛ به همین دلیل دوباره کمپین‌های اعتراضی به عملکرد مدیرعامل پرسپولیس استارت خورده و در فضای مجازی بسیاری از هواداران به عملکرد درویش انتقاد می‌کنند.

اما در این میان برخی حامیان مدیریت فعلی اعتقاد دارند این حرکات به واسطه اعمال فشار به تیم مدیریتی در حال برنامه‌ریزی‌ است، آن‌ها اعتقاد دارند مشکلات مالی در برهه کنونی برای بسیاری از باشگاه‌ها وجود دارد، اما این حجم از اعتراض با وجود اینکه دریافتی بازیکنان به بیش از ۳۵ درصد رسیده است، در هیج باشگاهی دیده نمی‌شود.

با این شرایط به نظر می‌رسد پس از دیدار امروز پرسپولیس و فولاد در جریان دیدار سوپر جام، بازیکنان پرسپولیس موج جدیدی از اعتراضات را استارت بزنند تا دوباره آرامش نسبی موجود در اردوی سرخپوشان از بین برود و شرایط به سمت بحرانی شدن فضا پیش برود!

 

دیدگاهتان را بنویسید