229634

قلیچ: فولاد برابر پرسپولیس ناجوانمردانه بازی کرد/ بود و نبود شیری فرقی نمی‌کند

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بازی فولاد برابر پرسپولیس ناجوانمردانه بود؛ یک گل ارزش این همه وقت کشی را نداشت.

به گزارش دنیای معدن، وحید قلیچ در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در سوپرجام، اظهار داشت: مسابقه ناجوانمردانه‌ای بود، یک گل ارزش ندارد که تیمی اتوبوسی بازی کند و وقت کشی‌های زیادی انجام دهند. بهتر بود، بازیشان را انجام می‌دادند. در نیمه دوم با این دیدگاه به زمین مسابقه آمدند که بازی را در بیاورند.

وی در خصوص عملکرد مهدی شیری بیان کرد: او قبل از اخراج باید تعویض می‌شد، بود و نبودش چنان فرقی برای پرسپولیس نمی‌کرد. شیری امسال در دوران اوج نیست و دقت نمی‌کند. اصلاً معلوم نبود، به چه علتی جلو آمده بود و چه کاری می‌خواست انجام دهد؟ اگر آنجا خطا نمی‌کرد، اتفاقی رخ نمی‌داد. چنانچه ۱۱ نفره بودیم، دو موقعیت ۱۰۰ درصد هم داشتیم که با بدشانسی عبدی به گل تبدیل نشد، می‌توانستیم برنده مسابقه شویم.

قلیچ درباره موقعیت ۱۰۰ درصدی مهدی عبدی مقابل فولاد خوزستان، تصریح کرد: عبدی در آن موقعیت می‌توانست با یک ضربه به راحتی گل بزند، اما خواست دور بزند و تحت فشار قرار گرفت، او می‌خواست خودش گل بزند و پاس نداد. وقتی گلر جا مانده است، براحتی با یک ضربه چیپ هم می‌توانست گل بزند و حداقل بازی را به مساوی بکشاند. عبدی گل‌های حساس و خوبی زده است، اما این تک به تک که می‌توانست سرنوشت بازی را تغییر دهد، از دست داد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص نحوه مدیریت این تیم، تاکید کرد: برخی افراد نمی‌گذارند درویش کاری انجام دهد. او دستش بسته است و با این شرایط کاری از دستش برنمی‌آید.

قلیچ در پایان در خصوص شرایط پرسپولیس، خاطر نشان کرد: همه کار‌های این تیم برعهده حمید مطهری است، کاسه کوزه‌ها سر نداری و مشکلات باشگاه تمام می‌شود؛ اما در واقع اتحاد ندارند. اگر تمام کادر فنی، بازیکنان و مدیریت تیم با هم هماهنگ شوند جام حذفی و لیگ را با هم خواهیم برد.

 

دیدگاهتان را بنویسید